Windows 7/8/10 Offline Activeren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cihero
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-11-2024
Goedemiddag,

Een hele lange tijd hebben wij gebruik kunnen maken van deze link van Microsoft.

Hier kon je Windows / Office producten mee activeren wanneer je aan je VLK limiet zit, ipv gebruik te maken van de lange telefonische procedure.

Heeft er iemand misschien nog een goed alternatief die wel nog functioneerd?.

Bedankt.

[ Voor 27% gewijzigd door TheVMaster op 08-06-2018 00:22 . Reden: url lijkt mij niet helemaal oke. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nortepe85
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 27-09 13:59
Microsoft kan de limiet verhogen/resetten. Onlangs een paar keer gedaan. Mailtje sturen naar makadd@microsoft.com. Vervolgens zul je deze gegevens moeten verstrekken::
  1. Agreement Number
  2. Product Name
  3. Last 5 Characters of the Product Key
  4. Number of activations being requested (for activation increase request)
  5. Business reason for this request

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cihero
Zoiets heb ik al eens gehoord, en ik heb daar ook al diverse keren contact over gehad bij Microsoft, alleen is het ons niet gelukt.

Wij hebben een Gold partnership met Microsoft, die mijn collega beheerd, maar een Agreement nummer kunnen wij hier niet in vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nortepe85
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 27-09 13:59
Heb je geen toegang tot het VLSC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cihero
Wij hebben toegang tot ons VLSC account, echter geeft mijn collega aan dat hier niet het gold partnership aan hangt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:53

TheVMaster

Moderator WOS
Cihero schreef op Wednesday 6 June 2018 @ 12:29:
Goedemiddag,

Een hele lange tijd hebben wij gebruik kunnen maken van deze link van Microsoft.

Hier kon je Windows / Office producten mee activeren wanneer je aan je VLK limiet zit, ipv gebruik te maken van de lange telefonische procedure.

Heeft er iemand misschien nog een goed alternatief die wel nog functioneerd?.

Bedankt.
Eh...ik weet niet, maar die site lijkt mij niet van Microsoft. Weet je zeker dat dat een 'legitieme' dienst is?
Cihero schreef op Wednesday 6 June 2018 @ 13:46:
Zoiets heb ik al eens gehoord, en ik heb daar ook al diverse keren contact over gehad bij Microsoft, alleen is het ons niet gelukt.

Wij hebben een Gold partnership met Microsoft, die mijn collega beheerd, maar een Agreement nummer kunnen wij hier niet in vinden.
Eh...maar als je een Gold Partnership hebt met Microsoft, heb je dan geen contactpersoon bij Microsoft die je hier even mee kan helpen?

[ Voor 22% gewijzigd door TheVMaster op 07-06-2018 20:08 ]

Pagina: 1