Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maiky1001
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-05 21:51
Goedemorgen!

Een tijd geleden ook al een topic geplaatst, maar toendertijd me toch nog eens goed bedacht over wat ik echt belangrijk vind. Nu zie ik door de bomen het bos niet meer en hecht ik waarde aan eventuele ervaringen van anderen.

Ik zoek een?
Nieuwe smartphone

Wat is je budget?
+/- €500

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gedurende de dag check ik regelmatig social media, nieuws, whatsapp. In de avond kijk ik regelmatig YT, gebruik ik de telefoon voor muziek en tracker om te gaan rennen. Daarbij vind ik de camera belangrijk, aangezien ik deze gebruik op vakantie, festivals, etc.
Draadloos laden is mooi meegenomen, maar geen vereiste.

Wat heb je zelf al gevonden?
Nokia 7 plus
OnePlus 6
Xiaomi mi mix 2s

Welke vragen heb je hier nog over?
De nokia 7 plus is mij bijvoorbeeld opgevallen wegens de batterijduur. Nu lees ik diverse verhalen over de camera. Ik hoef geen camera waar ik 1000x, overdreven genomen, kan inzoomen en nog geen kwaliteitsverlies zie, maar gewoon een prima camera.

PSN: Maiky1001

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:46
Ik denk dat de camera's van beide toestellen iets minder zijn dan die van de iPhone die je nu hebt, maar beide zijn naar mijn mening voor huis tuin en keuken gebruik prima. Als er dingen niet fijn werken naar jou beleving is veel te verbeteren door dan een andere camera app te nemen uit de app store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesDG72
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 03-06 13:09
Ik heb de OP6 nu een week of twee en gebruik hem ongeveer voor dezelfde dingen als jou. Kijk in de avond ook veel yt. Als ik naar bed ga doe ik hem meestal met nog zo'n 20-30% aan de oplader, dus de accu bevalt me tot nu toe goed. Wat de camera betreft kan ik niet veel meer zeggen dat die er prima/goed uitziet, maar maak zelf te weinig foto's om er echt een mening over te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Waarom moet de iPhone 7 weg, prima ding toch? Voor het budget zul je niet veel betere telefoons vinden denk ik.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

KeesDG72 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 15:26:
Ik heb de OP6 nu een week of twee en gebruik hem ongeveer voor dezelfde dingen als jou. Kijk in de avond ook veel yt. Als ik naar bed ga doe ik hem meestal met nog zo'n 20-30% aan de oplader, dus de accu bevalt me tot nu toe goed. Wat de camera betreft kan ik niet veel meer zeggen dat die er prima/goed uitziet, maar maak zelf te weinig foto's om er echt een mening over te geven.
Ik heb wel goede dingen gelezen over de camera. Schijnt min of meer op het niveau van de Galaxy S9+ te liggen. Voor ongeveer 500 euro is de OP6 denk ik de beste keuze, gewoon allround goed. T.o.v. de Nokia 7 plus mis je wel de garantie dat je updates krijgt, maar OnePlus doet dat tot zover best aardig voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesDG72
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 03-06 13:09
Thomas schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 15:43:
[...]

Ik heb wel goede dingen gelezen over de camera. Schijnt min of meer op het niveau van de Galaxy S9+ te liggen. Voor ongeveer 500 euro is de OP6 denk ik de beste keuze, gewoon allround goed. T.o.v. de Nokia 7 plus mis je wel de garantie dat je updates krijgt, maar OnePlus doet dat tot zover best aardig voor zover ik weet.
Kom zelf van de OP5 af dus heb al enige tijd ervaring met OP en ik kan je vertellen dat er regelmatig updates zijn. Ben misschien weinig gewend qua telefoons want voor de OP5 had ik een LG3s maar vind OP echt top telefoons voor (maar) 500/600 euro. Over dat draadloos laden, ik denk dat als je Dash charge hebt geprobeerd je nooit meer anders wilt.

[ Voor 42% gewijzigd door KeesDG72 op 06-06-2018 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maiky1001
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-05 21:51
Gekkenhuis schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 15:28:
Waarom moet de iPhone 7 weg, prima ding toch? Voor het budget zul je niet veel betere telefoons vinden denk ik.
Ben er een beetje klaar mee. Ik merk dat ik android begin te missen, al zijn beide systemen prima in gebruik!

Iemand verder ervaring met de Xiaomi mi mix 2s? Vond dit ook een aantrekkelijk toestel als ik zo naar de specs kijk.

PSN: Maiky1001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Samsung Galaxy S8 kopen en je iPhone verkopen hier in V&A.
al snap ik niet dat je Android mist. In sept komt iOS12 beschikbaar (nu alleen Beta versies) Wat is er zo speciaal wat je nodig bent aan Oreo ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Pagina: 1