Volgens google niet...Op maandag 16 juli 2001 23:07 schreef harryslinger het volgende:
Weet iemand of hier ook een site van is?
.... Ik weet het ook niet
dat zag ik ook, ik heb al diverse setjes van deze speakers gehad en ik ben er zeer goed over te spreken!, alleen ik kan dus nergens een site vinden.
Ik weet dat ze gmaakt worden door bose.
Misschien heeft iemand een folder of overzicht van de verschillende uitvoeringen van dit merk?
Ik weet dat ze gmaakt worden door bose.
Misschien heeft iemand een folder of overzicht van de verschillende uitvoeringen van dit merk?
Verwijderd
Is dat niet zo'n bij-merk uit de Bose fabriek? Ik heb vroeger Capella speakers gehad en die waren gelijk aan die Studiokraft speakers (als het dus de speakers zijn die ik in gedachte heb).
Oeps, niet goed gelezen
, dat van Bose wist je al (dacht ik ook een helder moment te hebben!?). Heb je de Bose site al geprobeerd? Vroeger stonden ze ook in de folder van Bose misschien dat dat nu nog het geval is.
Oeps, niet goed gelezen
Verwijderd
Het is trouwens Studiocraft en niet Studiokraft. Ik zoek wel ff met Google, moment...
Hmmm... geen noemenswaardige sites gevonden, althans geen fabrikanten-site ofzo.
Hmmm... geen noemenswaardige sites gevonden, althans geen fabrikanten-site ofzo.