Vraag

• JorritCraw
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 08-04 19:36
Ik zoek een?
Smartphone

Wat is je budget?
Max 600 euro.
Maar ik hoop/denk rond de 500

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ...... Veel social media zoals youtube en insta, maar ik wil ook nog wel eens gamen. Ik heb op dit moment de A5 2017. En de laatste android versie vind ik ook fijn.

Vereisten: goede batterij, goede camera en hij moet uiteraard lekker snel zijn.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik kwam zelf de Htc u11, S8 en P20 tegen. Op amazon.de is de s8 450,- en de u11 480,- en de p20 520,-. Twijfel heel erg tussen de s8 en u11. Htc heeft net die extra features, maar de s8 heeft weer dat infinity display. Heb ook de u11 plus en mate 10 pro overwogen maar die vallen net af door de prijs, want daarmee zou ik bijna een telefoon van dit jaar kunnen kopen.
One plus 6 is/was zeker ook een optie, maar vind die niet zo bijzonder. Heeft bijv niet van die features zoals htc met Sense en hun goede audio kwaliteit.
Merk heeft voorkeur aan Htc en Samsung.

Welke vragen heb je hier nog over?
Welke raden jullie mij aan?

Alle reacties

• Jordy_413
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 31-10 19:19
Kijk is naar de Oneplus 6.

• JorritCraw
Zoals ik al zei vind ik die one plus 6 niet zo heel bijzonder. Hij heeft niet van die feautures. Het is zeker een optie, maar dan moet ik nadenken.

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10:07
Ik denk niet dat je een telefoon moet afstrepen om dat die geen ''features'' heeft

En ''Goede audio kwaliteit'' is in een telefoon niet echt heel merkbaar in een telefoon (denk ik) en het is nou ook weer niet dat de Oneplus 6 een slechte geluidskwaliteit heeft

[ Voor 52% gewijzigd door iCore op 06-06-2018 07:23 ]

Don't let perfect be the enemy of good.

• JorritCraw
Ja oke dat is zeker weer. Maar ik houd daar wel van. Als ik de one plus 6 zou kopen word het wel degene met 6GB denk ik. Of merk je het verschil niet erg tussen 4 en 6 GB niet? Volgensmij wel eeb beetje.