Wil graag een (FF)stuurtje aanschaffen maar het probleem is dat ik voorzien ben van nogal grote handen
. Nu verschillen de stuurtjes volgens mij niet zoveel van grootte maar ik denk dat de grip nog wel verschilt. Heb alleen niet zoveel tijd om ze allemaal te gaan uittesten in de winkel dus zijn er mensen met slechte ervaringen ?
Zoals je zelf zegt is de diameter van de meeste stuurtjes ongeveer evengroot, de handgreep is soms wel nog eens wat anders.
Als je echt een stuurtje wilt, zal je toch winkels moeten afschuimen om ze allemaal eens te bekijken/vast te nemen.
btw zoveel bestaan er nu ook niet he, elk merk heeft meestal 2 of meer modellen, maar eigenlijk is dit gewoon hetzelfde maar eens met en zonder FF
en laat de goedkope rommel direct links liggen, bespaart je tijd en zorgen (als je er een koopt).
Als je echt een stuurtje wilt, zal je toch winkels moeten afschuimen om ze allemaal eens te bekijken/vast te nemen.
btw zoveel bestaan er nu ook niet he, elk merk heeft meestal 2 of meer modellen, maar eigenlijk is dit gewoon hetzelfde maar eens met en zonder FF
en laat de goedkope rommel direct links liggen, bespaart je tijd en zorgen (als je er een koopt).
Wederom kan ik Act-Labs aanbevelen. Het stuur is vrij dik en het stuur relatief groot (tov andere wheels), dus het is goed voor jou.
.... Ik weet het ook niet