Momenteel werk ik via een detacheerder bij bedrijf X.
Na het souperen van de vooraf vastgestelde uren via de detacheerder ga ik over in dienstverband voor onbepaalde tijd bij bedrijf X zelf.
De uren zal ik 5 juli hebben gesoupeerd.
Ik heb echter al een contract van bedrijf X waar 3 juli als startdatum staat.
Vanaf in diensttreding mag ik een leaseauto bestellen.
Op dit moment staat een auto in reservering tot en met 3 juli. De fleetmanager heeft aangegeven dan te gaan bestellen, in het systeem staat immers dat dan mijn dienstverband begint.
Echter de administrateur zal gaan zien dat er een inconsequentie is in de data.
Doordat de uren pas 5-7 gesoupeerd zijn, en ik 3-7 in dienst treed zal ik dubbel verloond worden denk ik?
Duidelijk verhaal denk ik.
Nu komt mijn vraag:
Wat is het gevolg voor bedrijf X als ik aangeef:
Graag contractdatum 3-7 hanteren (want dan kan ik gebruik maken van de zeer lucratieve lease aanbieding), maar om het bedrijf geen dubbele kosten te laten maken wil ik best 2 dagen 'onbetaald verlof' opnemen, zodat ze alleen mijn uren aan de detacheerder kwijt zijn.
Hoe kijken jullie hier verder tegenaan?
Na het souperen van de vooraf vastgestelde uren via de detacheerder ga ik over in dienstverband voor onbepaalde tijd bij bedrijf X zelf.
De uren zal ik 5 juli hebben gesoupeerd.
Ik heb echter al een contract van bedrijf X waar 3 juli als startdatum staat.
Vanaf in diensttreding mag ik een leaseauto bestellen.
Op dit moment staat een auto in reservering tot en met 3 juli. De fleetmanager heeft aangegeven dan te gaan bestellen, in het systeem staat immers dat dan mijn dienstverband begint.
Echter de administrateur zal gaan zien dat er een inconsequentie is in de data.
Doordat de uren pas 5-7 gesoupeerd zijn, en ik 3-7 in dienst treed zal ik dubbel verloond worden denk ik?
Duidelijk verhaal denk ik.
Nu komt mijn vraag:
Wat is het gevolg voor bedrijf X als ik aangeef:
Graag contractdatum 3-7 hanteren (want dan kan ik gebruik maken van de zeer lucratieve lease aanbieding), maar om het bedrijf geen dubbele kosten te laten maken wil ik best 2 dagen 'onbetaald verlof' opnemen, zodat ze alleen mijn uren aan de detacheerder kwijt zijn.
Hoe kijken jullie hier verder tegenaan?