Na lang uitstel vandaag toch de laatste Windows 10 uodate op mijn Asus laptop geïnstalleerd.
Na opstarten werd (na vingerafdruk geaccepteerd werd) den wachtwoord gevraagd.
Maar de letters van het toetsenbord werken niet. Alleen de cijfers.
Extern toetsenbord eraan gehangen... zelfde probleem.
Op Google een hoop dezelfde (maar soms net andere) situaties gelezen. Ook van iemand die dmv het inhouden van de Num.lock weer kon typen. Dat leek te werken bij mij. Ik kan weer typen.
Eenmaal in Windows kreeg ik meteen een pop-up om Logitech software te updaten. Gedaan.
Helaas herstartte de laptop zichzelf hierna en loop ik weer tegen het toetsenbord probleem aan.
Num.lock biedt nu geen uitkomst.
Waarschijnlijk was het dus ook een andere toetsenxombi die ik maakte om weer te kunnen typen.
* gekke is dat je na een aantal keren een foute code ingetypt te hebben (cijfers) een extra controle krijgt van Windows: type A1B2C3. Dat kan ik gewoon typen!!!
Ook in het bios werkt het toetsenbord gewoon.
Wie o wie kan mij hopen om op zn minst weer Windows in te komen?
Update: ook het on screen toetsenbord werkt zoals fysieke toetsenbord: alleen cijfers.
Na opstarten werd (na vingerafdruk geaccepteerd werd) den wachtwoord gevraagd.
Maar de letters van het toetsenbord werken niet. Alleen de cijfers.
Extern toetsenbord eraan gehangen... zelfde probleem.
Op Google een hoop dezelfde (maar soms net andere) situaties gelezen. Ook van iemand die dmv het inhouden van de Num.lock weer kon typen. Dat leek te werken bij mij. Ik kan weer typen.
Eenmaal in Windows kreeg ik meteen een pop-up om Logitech software te updaten. Gedaan.
Helaas herstartte de laptop zichzelf hierna en loop ik weer tegen het toetsenbord probleem aan.
Num.lock biedt nu geen uitkomst.
Waarschijnlijk was het dus ook een andere toetsenxombi die ik maakte om weer te kunnen typen.
* gekke is dat je na een aantal keren een foute code ingetypt te hebben (cijfers) een extra controle krijgt van Windows: type A1B2C3. Dat kan ik gewoon typen!!!
Ook in het bios werkt het toetsenbord gewoon.
Wie o wie kan mij hopen om op zn minst weer Windows in te komen?
Update: ook het on screen toetsenbord werkt zoals fysieke toetsenbord: alleen cijfers.
[ Voor 3% gewijzigd door Micky83 op 05-06-2018 20:52 ]