EVGA maakt 'all-in-one'-koeler met vloeibare stikstof

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb onderstaande zin nu al een aantal keer gelezen, maar ik heb dus werkelijk geen idee wat er mee bedoeld wordt:
Lucido, [...], is met de Roboclocker in staat om de vloeibare stikstof te laten circuleren op basis van softwarematig doorgevoerde temperaturen, [...].
Wat is een softwarematig doorgevoerde temperatuur?

@Koekiemonsterr tag.

nieuws: EVGA maakt 'all-in-one'-koeler met vloeibare stikstof

Ligt dit aan mij of staat er iets anders dan wat er bedoeld wordt?

[ Voor 4% gewijzigd door spone op 05-06-2018 19:45 ]

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik heb het zo omschreven op basis van de tekst bij de bron: nieuws: EVGA maakt 'all-in-one'-koeler met vloeibare stikstof
Lucido, ook bekend onder de bijnaam K|NGP|N, is met de Roboclocker in staat om de vloeibare stikstof te laten circuleren, waarbij de mate van circulatie afhangt van de ingestelde, gewenste temperaturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

Wat wil je hiermee zeggen?
De koeler is niet bepaald een gebruiksvriendelijk consumentenproduct, aangezien EVGA 300 liter aan vloeibare stikstof ter beschikking had voor een desktopsysteem met de Roboclocker.
Waarom gebruiksonvriendelijk?
• Vanwege het grote vat? Was het bij een kleiner vat wel gebruiksvriendelijker geweest?
• Moest er teveel gewisseld worden van tank om een recordpoging te doen lukken?
• Is het aansluiten van een kleiner vat onmogelijk?
@Koekiemonsterr

[ Voor 8% gewijzigd door PcDealer op 06-06-2018 15:17 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:17

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Geen idee of je kleinere vaten kan aansluiten, maar hoe dan ook lijkt het me helder dat het niet heel gebruiksvriendelijk is om twee vrij grote vaten te moeten inzetten met behoorlijke hoeveelheden vloeibaar stikstof. Daarbij is het semi-herbruikbaar, nog geen volledige closed loop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

Koekiemonsterr schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 15:45:
Geen idee of je kleinere vaten kan aansluiten, maar hoe dan ook lijkt het me helder dat het niet heel gebruiksvriendelijk is om twee vrij grote vaten te moeten inzetten met behoorlijke hoeveelheden vloeibaar stikstof. Daarbij is het semi-herbruikbaar, nog geen volledige closed loop.
Je stelt iets zonder uit te leggen waarom al lijk je een onvolledige poging te doen. Maak het wat concreter alsjeblieft.

Het is net zoiets als stellen dat een water stepper niet gebruiksvriendelijk is. Ja duh, het is niet voor Jan en alleman bedoelt,

[ Voor 11% gewijzigd door PcDealer op 06-06-2018 19:44 ]

LinkedIn WoT Cash Converter