Multi post tool voor facebook

Pagina: 1
Acties:
  • 268 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-10 22:10

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Topicstarter
Hi allemaal.

Ik zoek een tool (bij voorkeur gratis, anders betaalbaar) waarmee ik gemakkelijk 1 bericht in xx aantal verkoop groepen kan posten, waarbij het tegelijk mogelijk is dat reacties uitgeschakeld worden.

Er zijn tig tools waarmee je heel makkelijk in oneindig veel groepen tegelijk kunt posten, maar dit zijn niet specifiek verkoopberichten, EN het is niet mogelijk de reacties uit te schakelen. Dat moet je handmatig doen.

Heeft iemand een idee welke tool dit kan?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ben je beheerder van die groepen?
Weet je hoe facebook werkt?

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-10 22:10

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Topicstarter
DJMaze schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 20:01:
Ben je beheerder van die groepen?
Weet je hoe facebook werkt?
Nee, ik ben geen beheerder van groepen. Maar je mag gewoon je items verkopen, al zijn het 100 groepen tegelijk. Het punt is dat ik wil dat er via pb gereageerd word, en niet onder een post omdat het soms negatieve zeikerds zijn.

Daarom zoek ik een tool dat automatisch post en automatisch reacties sluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-10 14:25

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Leuk allemaal, maar met daadwerkelijk marketing heeft het niks meer te maken, je wil gewoon je spullen verkopen. En daarbij geldt Devschuur® Beleid - Waar vind ik... ook hier. Ik kan dan ook niet anders dan je topic sluiten.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.