Hallo allemaal,
Ik ben momenteel in het bezit van een PC met de volgende specificaties;
Processor: AMD FX-6300
Moederbord: gigabyte ga-78lmt-s2p
Videokaart: AMD R9 380
Ram 8 GB DDR3 (crucial technology)
https://www.gigabyte.com/Motherboard/GA-78LMT-S2P-rev-31#ov
Om het iets sneller en stiller te maken, voor een acceptabele prijs t.o.v. de verouderde PC denk ik aan het volgende:
* SAMSUNG 860 EVO 250 GB
* 8 gb erbij prikken van hetzelfde merk om op 16 uit te komen
* Wellicht stillere fans kopen...
Nu begreep ik echter dat een SSD wellicht niet (volledig) compatible kan zijn met een moederbord, hier heb ik twee vragen over:
* Kan ik deze SSD plaatsen?
* Haal ik er alle snelheid uit of zo niet wel voldoende snelheid om het te merken? Of is het zonde van het geld. En is wellicht een andere (goedkopere/oudere) versie een betere investering...
Daarnaast vroeg ik mij af of 8 gb erbij prikken van hetzelfde merk gewoon zo werkt of dat ik nog ergens aan moet denken, ik snap echter dat ik hier bij 'opslagtechnologie' zit
Ik ben momenteel in het bezit van een PC met de volgende specificaties;
Processor: AMD FX-6300
Moederbord: gigabyte ga-78lmt-s2p
Videokaart: AMD R9 380
Ram 8 GB DDR3 (crucial technology)
https://www.gigabyte.com/Motherboard/GA-78LMT-S2P-rev-31#ov
Om het iets sneller en stiller te maken, voor een acceptabele prijs t.o.v. de verouderde PC denk ik aan het volgende:
* SAMSUNG 860 EVO 250 GB
* 8 gb erbij prikken van hetzelfde merk om op 16 uit te komen
* Wellicht stillere fans kopen...
Nu begreep ik echter dat een SSD wellicht niet (volledig) compatible kan zijn met een moederbord, hier heb ik twee vragen over:
* Kan ik deze SSD plaatsen?
* Haal ik er alle snelheid uit of zo niet wel voldoende snelheid om het te merken? Of is het zonde van het geld. En is wellicht een andere (goedkopere/oudere) versie een betere investering...
Daarnaast vroeg ik mij af of 8 gb erbij prikken van hetzelfde merk gewoon zo werkt of dat ik nog ergens aan moet denken, ik snap echter dat ik hier bij 'opslagtechnologie' zit