TB 1500 in pricewatch

Pagina: 1
Acties:

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01:24
TB 1500 in pricewatch: http://www.tweakers.net/pricewatch/19247
AMD Athlon Thunderbird 1,5 GHz Socket A 266MHz FSB 256KB cache FL 618,00 ex. btw.
Levertijd onbekend
Ik denk dat dit wel de max snelheid van de Athlon TB is...

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

Verwijderd

Denk het wel ja, hmmm deze mot je alleen niet kopen.

De TB 1200 enzo kosten nu bijna niks meer vergeleken deze >:)

Verwijderd

Zou dat idd ook nooit kopen.... tenzij ie naar 1,7/1,8Ghz over te klokken is...

Viel me wel op, d8 dat 1,5Ghz ofzo wel max. zou zijn, maar die 1,4Ghz-ers schijnen toch zelfs wel de 1,6+Ghz te halen :7

:D LOL :D idd, dat ding is bijna 2x zo duur als de 1,2, die je zo @1,4+Ghz hebt :)

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
ja het is inderdaad duur, maar ik w8 nog ff met bestellen, moet eerst nog op vakantie :P

Verwijderd

Je hebt nu wel weer een reden om de 1,4 GHz te kopen want dan koop je niet meer de duurste/snelste >:)

Verwijderd

Deze moet je ook niet kopen, hij is zelfde core als de 1.4 ghz, en deze kan je gewoon op 1.5 ghz pleuren zonder problemen.

Koop lekker een 1.4 ghz is goedkoper en heb je de extra speed nodig kan overklok je maar effe.

Verwijderd

Damn... ik wil niet weten hoe heet dat ding moet worden! Als je al ziet dan mensen hun 1.333 of 1.4 moeten onderclocken om aan de gang te krijgen met het standaard koelertje...

Verwijderd

Nou dat ding wordt gruwelijk tering warm, waarom denk je dat ik een swiftech heb. Met een standaard koeler werd mijn cpu gewoon 60 graden, met deze 35.

Verwijderd

60 graden is geen probleem, bij 70 of meer moet je je pas zorgen maken!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 12:04

SG

SG surft naar info hardewaren

1,5Ghz maar dan wel gegarandeert

zou die ook weer 'n nieuwe stepping zijn die weer iets hoger gaat 1,6 of 1,7Ghz en ietsje koeler is.

Ik denk dat de warmte 'n probleem wordt dus als je deze wilt gebruiken dan zeker met 'n top/High-end koeler en in samenhang met DDR

of toch maar wachten op de Athlon 4 misschien zijn ook dan al de nForce mobo's uit.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Verwijderd

Mmm die 100Mhz extra merk je toch niet ,kun je beter een 1300 halen krijg je ook wel stukken hoger

Verwijderd

ahum
levertijd onbekend
en waarom is dat ? omdat die porcessor pas tegen september zou uitkomen (volges hector Ruiz van AMD)

Verwijderd

Op dinsdag 17 juli 2001 20:18 schreef GiGNiC het volgende:
ahum
[..]

en waarom is dat ? omdat die porcessor pas tegen september zou uitkomen (volges hector Ruiz van AMD)
Dit is gewoon pre-orderen. Hij is nog helemaal niet uit.
Pagina: 1