Toon posts:

ThermoEngine V60-4225 +7300rpm-fan hoeveel lucht?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me af (ik kan 't nergens vinden) hoeveel luchtverplaatsing mijn fan produceerd, dat ik hem een beetje met andere koelers/fans kan vergelijken :?

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Op maandag 16 juli 2001 22:38 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Ik vroeg me af (ik kan 't nergens vinden) hoeveel luchtverplaatsing mijn fan produceerd, dat ik hem een beetje met andere koelers/fans kan vergelijken :?
Gezien jou prestatie zal dat wel rond de 200CFM liggen :r

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 16 juli 2001 22:46 schreef silentsnow het volgende:

[..]

Gezien jou prestatie zal dat wel rond de 200CFM liggen :r
:? geloof je 't niet :?

Zie hier, sensor 1 is moederbord/kast, sensor 2 is processor:

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~g.boeijen02/Koeling.jpg

ps. meer kan ik niet doen om 't te bewijzen.. kan alleen zeggen dat 't een 1Ghz is met nieuwe AVIA-core en dat ik de kast aan de zijkant wel open heb, sja en dat die sensor 2 ook de processortemp. aangeeft :*

Verwijderd

De delta 60HP fan (6800 rpm) heeft een airflow van 37,61 cfm, dus jou black label delta zal wel rond de 40 cfm zitten

Keb zelf ook een delta, maar die maakt een ongelooflijke t$#@# herrie. Kan jij wel slapen als ie aan staat 's nachts???

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 16 juli 2001 22:51 schreef thepretender het volgende:
De delta 60HP fan (6800 rpm) heeft een airflow van 37,61 cfm, dus jou black label delta zal wel rond de 40 cfm zitten
uh.. en das lomp?

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

Naja, ik vertrouw MBM niet meer. Mobo gaf bij mij 70 aan, MBM 40 en Via hardware ook 70!!

Heb toch maar ff andere cooler gekocht.

The trade of the tools

Verwijderd

Topicstarter
Sja, hijs wel stabiel hier, dus veel warmer zou 't zien zijn... en wat kun je zo op deze manier tegenwoordig nog wel vertrouwen dan... wat zou ik nog meer kunnen proberen dan :?

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 22:53 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

uh.. en das lomp?
Wat is lomp??

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

Op maandag 16 juli 2001 22:57 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Sja, hijs wel stabiel hier, dus veel warmer zou 't zien zijn... en wat kun je zo op deze manier tegenwoordig nog wel vertrouwen dan... wat zou ik nog meer kunnen proberen dan :?
Naja, als jij gelooft dat je proc 40 is, kan je dus gerust de heatsink aanraken !!!

The trade of the tools

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 16 juli 2001 22:58 schreef silentsnow het volgende:

[..]

Naja, als jij gelooft dat je proc 40 is, kan je dus gerust de heatsink aanraken !!!
Uh... heatsink... van koeler... 40 graden kan ik aanraken :?

ps. noem dan eens een ander proggie om te checken hoe warm proc. wordt..... en btw.. is 40 graden zo onmogelijk met deze koeler en lompe fan :?

Verwijderd

fans met meer CFM kun je alleen maar krijgen in grotere maten, je hebt de heftigste fan van het heftigste merk, heftig met betrekking tot CFM en dBA

ik weet niet wat je kamertemp is maar de koeler die je hebt is wel de beste die er momenteel te krijgen is (buiten water+pelt), en de resultaten die je boekt zijn ongeveer gelijk aan die in de reviews en roundups.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 16 juli 2001 23:43 schreef Hiro Shima het volgende:
fans met meer CFM kun je alleen maar krijgen in grotere maten, je hebt de heftigste fan van het heftigste merk, heftig met betrekking tot CFM en dBA

ik weet niet wat je kamertemp is maar de koeler die je hebt is wel de beste die er momenteel te krijgen is (buiten water+pelt), en de resultaten die je boekt zijn ongeveer gelijk aan die in de reviews en roundups.
+inzichtvol dank je wel.... de enige reden waarom 't @1,4Ghz niet 100%, maar 95% goed draait, is dat ik een AVIA en niet een AXIA-core heb :D

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit trouwens te denken en dat MBM klopt bij mij wel, want ik had voor deze ThermoEngine met High Speed Fan een Spire Koeler... met dat ding gaf MBM 58 graden stressed @1,33Ghz aan en nou dus max 40 graden @1,4Ghz... dat kan dus best wel kloppen ;)
Pagina: 1