Iphone 4s projecte maken ; soort chromecast audio device

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:38
Hoi

Mijn inetrenet radio in de keuken is laatst kapot gegaan. Ding was aangesloten op een kleine vertserker.
Nu zat ik (en zit ik) te denken om een chromecast audio aan te schaffen. Ding is dan aanstuurbaar via de eigen telefoon, maar ook bijv. via onze Google Home of via de centrale android domitica tablet.

Maar nu heb ik nog een oude iPhone 4s. Nu ben ik aan het rondkijken of ik dat ding als een soort chromecast audio kan inzetten. Ding heeft nog een iOS 7 of zoiets, is dus perfect te jailbreaken.
Nu vind ik idd her en der wel dat ik dat ding idd als een mediaplayer kan gebruiken, maar ik wil dus meer.

Iemand hier ervaring mee? En zo ja, hoe gedaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dec0de
  • Registratie: Oktober 2017
  • Niet online
hoewel het ongetwijfeld mogelijk is,raad ik het sterk af, omdat de bleutooth van die iphone erg traag is. en dat is echt niet acceptabel in mijn ervaring.al helemaal als je je geluid goed gekalibreerd hebt, en dan maakt die iphone 4s (5s is goed genoeg) het weer slecht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:38
Thnx. Heb toch al een chromecast audio gekocht, maar dan weet ik het voor de toekomst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dec0de
  • Registratie: Oktober 2017
  • Niet online
dat is nog veel beter, ik weet niet of ik de privacy van google nou zo leuk vind.. maar voor de rest UITSEKEND!!!