Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faloude
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-10 13:18
Ik weet hier even echt geen raad mee.

Ik heb een zakelijk en een prive toestel. Het is erg vervelend om met 2 apparaten rond te lopen, dus ik wil mijn zakelijke het liefst thuislaten en alles laten doorschakelen naar mijn privé nummer. Ik vind echter geen oplossing die voldoet aan mijn 2 voorwaarden:
  • Enkel doorschakelen tussen 10:00 en 20:00
  • Een duidelijke vermelding dat de beller eigenlijk belt naar mijn zakelijk nummer zodat ik niet opneem met een iets te casual toon
Iemand een idee?

Beste antwoord (via Faloude op 27-06-2018 12:10)

• The_Wireless_Guy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 10:35

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

hans_lenze schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 21:45:
Een dualsim toestel. Tweede SIM aan wanneer jij dat wilt en altijd een melding op het scherm welke er wordt gebeld.
Dat lijkt me geen goede oplossing.
Ik denk dat je eerder moet zoeken in een telecom in de cloud oplossing zoals Hosted Voice Light van Tele2 of VastMobiel in 1 van Telfort maar zo zijn er vast nog maar. Op je (privé) mobiel bereikbaar zijn op een vast nummer en allerlei zaken zijn in te stellen. Bel eens met een adviseur.

Antenne en masten malloot

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hans_lenze
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-10 11:14
Een dualsim toestel. Tweede SIM aan wanneer jij dat wilt en altijd een melding op het scherm welke er wordt gebeld.

while (! ( succeed = try ()));

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• The_Wireless_Guy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 10:35

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

hans_lenze schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 21:45:
Dat lijkt me geen goede oplossing.
Ik denk dat je eerder moet zoeken in een telecom in de cloud oplossing zoals Hosted Voice Light van Tele2 of VastMobiel in 1 van Telfort maar zo zijn er vast nog maar. Op je (privé) mobiel bereikbaar zijn op een vast nummer en allerlei zaken zijn in te stellen. Bel eens met een adviseur.

Antenne en masten malloot