Medetweakers,
Ik ben bijna klaar met mijn Hbo studie. Hierdoor wordt tijd om aan de slag te gaan op de arbeidsmarkt. Vanuit mijn afstudeerbedrijf is meerdere malen de vraag gesteld of ik bij hen aan de slag wil en wat ik precies wil gaan doen. Hierdoor zit ik met de volgende vraag, ik mag zelf "mijn" werk invulling geven mits ik aangeef op welke ik manier zorg dat de business beter wordt. Hoe doe ik dit?
Kleine uitleg over mijzelf:
*25 jaar en rond Hbo-IT infrastructure design & security af.
*Heb hiervoor al 4 jaar Mbo gedaan.
*Heb buitenlandse studie ervaring.
*Sterke punten, communicatief vaardig, sociaal en kan presenteren.
Ik ambieer een functie in security van IT. Hier heb ik tijdens mijn studie ook de focus opgelegd.
Vanuit bedrijf dus vraag aan mij gesteld:
Hoe geef ik aan dat ik geld ga verdienen voor het bedrijf?
Hebben jullie tips voor mij?
Edit: Wat informatie over het bedrijf:
Middelgroot bedrijf, die fungeert als outsourcepartner voor zo'n 120 klanten. Deze hebben een grote t/m 1000 medewerkers.
PS: ik weet niet of dit de juiste plek is voor dit topic.
Ik ben bijna klaar met mijn Hbo studie. Hierdoor wordt tijd om aan de slag te gaan op de arbeidsmarkt. Vanuit mijn afstudeerbedrijf is meerdere malen de vraag gesteld of ik bij hen aan de slag wil en wat ik precies wil gaan doen. Hierdoor zit ik met de volgende vraag, ik mag zelf "mijn" werk invulling geven mits ik aangeef op welke ik manier zorg dat de business beter wordt. Hoe doe ik dit?
Kleine uitleg over mijzelf:
*25 jaar en rond Hbo-IT infrastructure design & security af.
*Heb hiervoor al 4 jaar Mbo gedaan.
*Heb buitenlandse studie ervaring.
*Sterke punten, communicatief vaardig, sociaal en kan presenteren.
Ik ambieer een functie in security van IT. Hier heb ik tijdens mijn studie ook de focus opgelegd.
Vanuit bedrijf dus vraag aan mij gesteld:
Hoe geef ik aan dat ik geld ga verdienen voor het bedrijf?
Hebben jullie tips voor mij?
Edit: Wat informatie over het bedrijf:
Middelgroot bedrijf, die fungeert als outsourcepartner voor zo'n 120 klanten. Deze hebben een grote t/m 1000 medewerkers.
PS: ik weet niet of dit de juiste plek is voor dit topic.
[ Voor 10% gewijzigd door Rendiertje op 05-06-2018 11:13 ]