LinkPro switch -> SH-7324T

Pagina: 1
Acties:

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
ik moet voor een middel klein bedrijf een goede switch hebben die en nu kwam ik op deze uit:http://www.linkpro.com.tw/sh7324t.htm
Ik kan dat ding voor 1000 piekjes krijgen.
zo moet het netwerk er uit gaan zien:
14 clienten (worden er meer)
1 server
1 netwerkprinter
3 losse laserprinterjes

Het gebruik van het netwerk isvoornamelijk uitwisselen van *.doc *.xls en *.dbs en grote accesbestanden ja en af en toe wat internetten (intranet ook)?

Indien iemand een andere leuke switch weet, dan hoor ik het graag :) !

p.s. search heb ik gebruik alleen daar zag ik niks staan over dit type van de linkpro !

• Woef
  • Niet online
oh ja nog een leuk plaatje van dat ding:
Afbeeldingslocatie: http://www.linkpro.com.tw/images/Sh-7324t.jpg

• Woef
  • Niet online
niemand ?

Verwijderd

Ik heb geen ervaring met LinkPro.
Wat ik wel weet is, dat het Amerika superpopulair is. Net zoals Linksys (daar heb ik nwkaartjes van en die zijn supergoed).
Denk dat je er geen buil aan zult vallen.

• Woef
  • Niet online
Op dinsdag 17 juli 2001 08:10 schreef Akko het volgende:
Ik heb geen ervaring met LinkPro.
Wat ik wel weet is, dat het Amerika superpopulair is. Net zoals Linksys (daar heb ik nwkaartjes van en die zijn supergoed).
Denk dat je er geen buil aan zult vallen.
Ja het is idd ook wat goedkoper dan 3Com enzo, maar ik ben benieuwd !

• scn
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-12-2024

scn

Ik ken hem niet, maar het zal wel weer het zoveelste model zijn wat weer onder een andere merknaam op de markt verschijnt.
Persoonlijk zou ik voor een bedrijf een echt merk kopen, waar ook echte garantie opzit en waar je van opaan kunt, zoals 3COM, CISCO, Nortel-Bay, NBase of iets dergelijks.
De eerste twee hebben de voorkeur:)

Succes

scn

Verwijderd

Linkpro is geen of ander B-merk hoor.

Maken hun eigen spullen zover ik weet.
Ik heb goede verhalen gehoord, maar kan dus niets bevestigen.

• Woef
  • Niet online
Op dinsdag 17 juli 2001 11:25 schreef scn het volgende:
Ik ken hem niet, maar het zal wel weer het zoveelste model zijn wat weer onder een andere merknaam op de markt verschijnt.
Persoonlijk zou ik voor een bedrijf een echt merk kopen, waar ook echte garantie opzit en waar je van opaan kunt, zoals 3COM, CISCO, Nortel-Bay, NBase of iets dergelijks.
De eerste twee hebben de voorkeur:)

Succes
Als je het niet kent,
scheep je het dan af als "B" merk?
Lijkt me een beetje onzinnig !
Maar goed :)
jammer dat niemand ervaring heeft met dit ding :(

Verwijderd

Ik ken linkpro redelijk ik heb thuis 3 switches thuis liggen. 1 x 8 poorts en 2 x 16 poorts ik heb geen problemen er mee. Ze werken goed zeer goed. We gebruiken deze dingen op Twisted-Pair's Lan's www.twistedpairlan.nl daar zie de dingen welke wij gebruiken. Verder Volgens mij is dat die wij ook willen gaan kopen. Deze ondersteund als goed is VLAN en trunking.
Verder heb geen klachten over Linkpro
Pagina: 1