Ik verwacht dat het artikel geschreven is ten tijde dat de prijs van deze iPhone een stuk lager lag.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Dat ja, in november 2017!
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Het is dan ook specifiek de grijze die zo duur is, andere kleuren kennelijk niet: product: Apple iPhone SE (geen idee of er verder verschil tussen zit, behalve qua kleur/opslagcapaciteit)
Voor mij zijn alle kleuren gelijk. De prijs verschilt per opslagcapaciteit. Er zitten overigens ook <€350 modellen in met 32GB.Puc van S. schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:52:
Het is dan ook specifiek de grijze die zo duur is, andere kleuren kennelijk niet: product: Apple iPhone SE (geen idee of er verder verschil tussen zit, behalve qua kleur/opslagcapaciteit)
Laat maar niet ver genoeg gekeken. De meeste 16GB's lijken zo duur te zijn. Kan je beter een 32GB pakken, scheelt geld
[ Voor 11% gewijzigd door Stoelpoot op 05-06-2018 11:00 ]
16 en 64 gb (nu 32 en 128 gb) versies worden niet meer gemaakt. Lijkt er op alsof een aantal webshops deze nog wel verkopen, tegen een te hoge prijs.Stoelpoot schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:59:
[...]
Voor mij zijn alle kleuren gelijk. De prijs verschilt per opslagcapaciteit. Er zitten overigens ook <€350 modellen in met 32GB.
Laat maar niet ver genoeg gekeken. De meeste 16GB's lijken zo duur te zijn. Kan je beter een 32GB pakken, scheelt geld
Pagina: 1