Google Apps: Hoe document offline bewerken?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carharttguy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 23:09
Dag iedereen.

Ik heb een probleempje, ik zit met deze situatie: Mensen op m'n werk maken Word documenten, en die moeten geopend worden op een Chromebook dit niet met internet is verbonden.
Simpel: Ik zet de Word documenten op USB, openen op Chromebook en klaar.

Maar de lay-out van die documenten is totaal om zeep.

Ik dacht: Ik open het Word document in Google Docs, bewerk het tot de lay-out goed is. Maar ik kan schijnbaar niet exporteren naar een offline Google Docs document. Ik kan wel exporten naar Word, maar dan zit ik weer met het origineel document.

In m'n google Drive File Stream folder staat wel een .gdocs bestand, maar dat is slechts 1kb en is gewoon een link, dat kan ik dus niet op USB zetten.

Wat is mijn beste optie om het gdocs document in zo origineel formaat mogelijk via USB op een offline chromebook te krijgen?

Hartelijk dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-10 17:37

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Moet het op de chromebook alleen gelezen worden, of ook bewerkt? Indien alleen lezen: vanuit Word/Google Docs opslaan als PDF en kijken of dan de layout wel in orde blijft?

[ Voor 3% gewijzigd door Orion84 op 05-06-2018 10:21 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het idee van Chromebooks is juist het online-gehalte. Ik kan me voorstellen dat idd PDF het makkelijkste is. Misschien werken pdfs met formulieren ook, maar dat is iets dat je zou moeten testen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carharttguy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 23:09
De documenten moeten ook bewerkt worden dus PDF is eigenlijk geen optie.

Het online idee van Chromebooks is inderdaad erg handig, maar minder/niet gewenst in een examenomgeving.
Ik heb deze stappen gevolgd om het bestand offline beschikbaar te maken: https://support.google.co...=GENIE.Platform%3DDesktop

Maar weet iemand wat dat doet? Waar is dat bestand dan offline beschikbaar?

Dank voor het meedenken.

[ Voor 36% gewijzigd door Carharttguy op 05-06-2018 11:27 ]