@arnoudwokke
Uit Asus introduceert horloge met bloeddrukmeter en accuduur van bijna een maand:
Het lijkt me beter deze zinnen te herformuleren zodat dit niet alleen uit de kennis van Tweakers, maar ook uit de tekst duidelijk wordt. Verder valt het me op dat de bewering af wordt gesloten door een punt en twee spaties.
Uit Asus introduceert horloge met bloeddrukmeter en accuduur van bijna een maand:
Die tweede zin slaat natuurlijk niet op de voorgaande zin, maar op de zin die daar weer voor komt:De resolutie en fabrikant van het scherm zijn onbekend. Mede daardoor kan de wearable 28 dagen doen met een acculading, claimt Asus.
.Het scherm is reflectief, waardoor het omgevingslicht terugkaatst voor de verlichting en daardoor minder stroom verbruikt dan een scherm met eigen verlichting, zoals een lcd of oledscherm.
Het lijkt me beter deze zinnen te herformuleren zodat dit niet alleen uit de kennis van Tweakers, maar ook uit de tekst duidelijk wordt. Verder valt het me op dat de bewering af wordt gesloten door een punt en twee spaties.