mensen die psi related 'powers' hebben aangeleerd

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29926

Topicstarter
Heya, ik zou weleens willen weten of hier tweakers zijn die dingen als lucid dreaming, hynose, telekenisse, telephatie hebben aangeleerd via boeken, info from the Net? Het enige wat ik zelf kan is lucid dreaming, maar dat heb ik zelf niet echt aangeleerd via boeken etc, ik wist gewoon al een paar jaar geleden dat ik het kon en nu ik er over lees, herken ik dingen die ik ook al ervaren had, bijvoorbeeld dat je in slow motion loopt, dat je weet dat je droomt, dat je kan vliegen etc, maar er zijn echter ook dingen die ik niet wist maar door het lezen van deze dingen op bijvoorbeeld het Internet ben ik in deze dingen zeg maar 'gegroeid'.

Deze topic is dus niet bedoeld als een discussie maar meer als een bron om dingen aan te leren via tips van anderen die er al een tijdje mee bezig zijn. We hadden laast een topic van bijvoorbeeld Newageperformance dat ie lampen kan laten branden, niet iedereen gelooft het meteen, maar ik weet wel zeker dat er mensen zijn die het graag zouden willen leren, het zou leuk zijn als mensen met zulke ervaringen komen met comments met hoe ze het hebben aangeleerd, welke boeken welke links.. :)

PSI related stuff hangen altijd aan het randje van is het waar of niet, ook al zie je van die boeiende afleveringen op discovery, er is vast wel iets in je achterhoofd dat blijft zeggen dat het onmogelijk is, je gelooft het pas als je het zelf ook hebt ervaren, daarom zou het ook phat zijn als de mensen die beweren dat ze iets bijzonders kunnen komen met links naar sites of met titels van boeken waar de anderen mensen het zichzelf kunnen aanleren :)

BTW ik heb eerder met Diadem gesproken om deze topic te openen, aangezien ik niet zo lang op tweakers zit voel ik al de lollige reacties aankomen zo van, wat is dit nou een discussie ofzo etc.. I just let you know :)

site voor lucid dreaming (was al eens langs geweest hiero) : http://www.xs4all.nl/~pasquale/TTM/nl/2/index.html <--- misschien inderdaad voor beginners, maar zeker wel de moeite waard om te kijken en te leren, ik kan je bevestigen dat het werkt! 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29310

Wat kan je als waarheid beschouwen ik ben flink afgeflamed omdat ik een vraag had over Hypnose en daar je Telekinetische krachten mee doen versterken of misschien voor sommige te doen ontwaken lijkt mij. Maar ik ben dus experimenteel al jaren bezig met mijzelf aan het gek maken dat ik veel meer kan dan nu. Wat ik nu kan is niet van toepassing omdat ik anders weer meer geflame krijg waar ik geen zin in heb om over de waarheid daarvan te discuseren.

Geloof jij erin?

Lucide dromen lijkt mij erg cool. Ik heb altijd het gevoel of ik het beleef en niet in de hand heb. Laatst bijvoorbeeld had ik een droom ik was in gevecht met iemand die ik me nog herriner van vroeger (echt ongure gast zo een soort Helly Hansen (hanghok) gast). Ik was dus met hem in gevecht op een gegeven moment kwamen we op de grond terecht. Hij boven op mij en wou mij steken ik pak zijn arm en stop mijn mes langzaam maar zeker in zijn nek. Ik stop en dacht bij mezelf eeeeeej mafkees je gaat iemand niet vermoorden daar kan je niet mee leven. En ik stopte dus met drukken van het mes. Levensechts.... Ik schrok dus wakker en vroeg me af is dit nu gecontroleerd of hoort een droom zo te zijn dat je soms door je bewustzijn van erge dingen niet doorgaat.

Nog eens iets is een soort van telepathie met mensen die dicht bij je staan. Ik denk dat iedereen dat wel heeft. Je leeft samen met iemand en dat doe je dan al jaren en je weet op een gegeven moment wat die ander denkt op het moment. En dan stel je dat voor en die ander zegt hee dat dacht ik net. Is dit telepathie of gewoon het goed kennen van je partner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27031

Het heeft denk ik een beetje met gevoel, concentratie, meditatie, energie en wil te maken. Het kan je volgens mij behoorlijk opvreten als je niet tegen een hoop energieverbruik gewassen bent.
Maar iedereen heeft het wel in zich volgens mij.

Ik ben er eigenlijk wel van overtuigd van diegenen die zulke 'mogelijkheden' bevatten van het beste uitgaan, maar toch...

Misschien iets voor de discussie-tweakers en dit is misschien in wel een overdreven vergelijking:

Stel voor: je kan het (en het is volgens mij ook best aan te leren) zou je dan willen dat de hele wereld dat kan?

Ik vergelijk het een beetje met een atoombom. Je maakt ze om je te verdedigen maar kan ze ook gebruiken zodat je na de aanval je rust mogelijk weer zou kunnen
krijgen.

Het zal je rust niet echt bevorderen lijkt me zo.

Reggeaman is eigenlijk wel ook wel benieuwd welke links nu naar voren komen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28959

hmm...
lucide dromen lijkt me inderdaad wel fijn...
volgens mij had ik dat ook een beetje toen ik zo ongeveer 12 jaar was ofzow...
ik herinner me nog dat ik toen altijd als ik bijna wakker werd kon ik zo'n beetje de keuze maken om verder te dromen of wakker te worden... en af en toe had ik zoiets dit is een droom, maar het is toch verrekte vreemd. maar of dat nou echt lucide is... ik had verder niet de hele tijd het gevoel van och dit is maar een droom...
wel heb ik het meerdere malen voor mekaar gekregen toen om het onderwerp voor mijn droom te kiezen, dat was wel cool weet in nog wel maar die droom sloeg vaak al gouw om in een nachtmerrie }:O .
tegenwoordig herinner ik me mijn dromen nooit meer achteraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Newageperformance die krachten van jou zijn wel reuze interessant, denk je dat anderen mensen het ook kunnen aanleren? welke bronnen van info heb jij gebruikt om je kennis/vaardigheden op dat gebied te ontwikkelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iedereen heeft dit het kost alleen erg veel tijd en veel teleurstellingen. Waar ik gezocht heb is voornamelijk op het internet. Nu ben ik dus bezig met dat zelfhypnose en dat schiet nog niet zo op. Word extreem dizzy en stop er dan mee want dat vind ik toch wel eng :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9942

Als je toch tijd over hebt, doe dan wat nuttigs zou ik zeggen. Leer Spaans of Latijn of lees werk van belangrijke filosofen of wetenschappers ofzo.

Stel dat die psi gerelateerde krachten van jullie echt bestaan (waar ik niet in geloof), dan kan je straks over 10 jaar training misschien wel een gloeilampje uit elkaar laten knappen. Geweldig hoor!

Als je je tijd echt nuttig besteed, dan weet je tenminste zeker dat je na een paar jaar meer kan dan nu... En dat je ook iets hebt aan de extra kennis die je je hebt verworven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Elvhenk

/me hartje GO

Ja, die dingen kan je leren/trainen. Gewoon gedegen oefenen, net als bij alle andere dingen.
Behalve mediteren zie ik er het nut niet zo van in. Zoals als ik al eerder zei, waarom trainen in telekinese zolang je armen het nog prima doen?
Bovendien is het mijn persoonlijke mening dat je niet op aard' bent om overmatig spiritueel bezig te zijn. We weten al hoe het is om spiritueel wezen te zijn zonder lichaam, de gein van op aarde leven is spiritueel wezen te zijn met fysiek lichaam. Dus ben ik niet zo voor het cultiveren van alle truken die dat fysieke lichaam ontkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28959

het lijkt me wel leuk om het al met spullen te kunnen gooien, zodat je als je dood bent meteen rond kan gaan spoken en met dingen kan gaan gooien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
Op maandag 16 juli 2001 22:24 schreef JunkyJaz het volgende:
site voor lucid dreaming (was al eens langs geweest hiero) : http://www.xs4all.nl/~pasquale/TTM/nl/2/index.html <--- misschien inderdaad voor beginners, maar zeker wel de moeite waard om te kijken en te leren, ik kan je bevestigen dat het werkt! 8-)
Ik heb vanochtend de website doorgelezen en het klinkt zeer interessant. Ik denk dat het zeker de moeite waard is om er mee bezig te gaan. Stel dat je dit een half jaar doet en je blijkt dan dromen beter te kunnen onthouden....dan is er waarschijnlijk nog wel meer mogelijk (lucid dreaming moet volgens mij echt fantastisch zijn, zeker als ik die website zo doorlees)....

* Morphs gaat vanacht maar eens de eerste stappen proberen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 17 juli 2001 21:15 schreef Captain Proton het volgende:
Als je toch tijd over hebt, doe dan wat nuttigs zou ik zeggen. Leer Spaans of Latijn of lees werk van belangrijke filosofen of wetenschappers ofzo.

Stel dat die psi gerelateerde krachten van jullie echt bestaan (waar ik niet in geloof), dan kan je straks over 10 jaar training misschien wel een gloeilampje uit elkaar laten knappen. Geweldig hoor!

Als je je tijd echt nuttig besteed, dan weet je tenminste zeker dat je na een paar jaar meer kan dan nu... En dat je ook iets hebt aan de extra kennis die je je hebt verworven.
:) wat jij wilt toch? Waarom zou ik daar niets aan hebben ik verken mijn mogelijkheden in dit leven gewoon. (niet dat jij daarin gelooft boeiend!)

Dus mensen die bezig zijn met paranormale zaken en telekinetische krachten noem jij bullshit? Talen zoals Latijns of Spaans noem jij nuttig?

Laat me even een filosoof uitleggen, die baseerd zich op het leven en hoe het leven kan zijn en filosofeerd over dingen die nog niet bestaan en/of analyseert het leven van mensen door eigen verzonnen regels. Filosoof is in mijn woordenboek niets meer dan een Fantast. Ja iemand die door middel van levenstijl er een mooie wending aangeeft door zijn kop eraf te blowen en mega mooie fantasien weet op te hangen aan het toekomstige leven of het leven wat al geweest is van iets of iemand of duizenden.

Wetenschap staat vast is dergelijke malen bewezen, daarom kijk ik vaak discovery channel waarin wetenschappelijke theorien altijd naast die van filosofen worden gelegd. En of naast het paranormale waarin het wetenschappelijke het altijd laat afweten. Het meeste wat wetenschappelijk word bewezen weten we toch al. Het is er en het is tastbaar dus niet zo erg boeiend om over te lezen laat staan om alles te lezen wat je toch al wist en waarvan de logica zo vast staat als een huis!

Talen kan je iets aan hebben als je vaak vertoefd in het buitenland. Nou ik kan Nederlands, Frans, Duits en natuurlijk Engels. Meer hoef ik niet. Engels zie ik als een wereldtaal en als iemand dat niet spreekt is dat voor mij niet boeiend vraag ik het wel een ander.

Dus alles wat je zegt om die specifieke zaken te leren slaat als een lul op een drumstel. Heb je niet nodig is ook onintressant vanwege de feiten zoals hierboven vernoemd. Want het meeste weet je al en filosoferen kan je heel goed als je een beetje zat of stoned bent.

Ikzelf run een bedrijf die hier ZEER bekend is en meer heb ik ook niet nodig mijn technische kennis ligt vele malen hoger dan een gemiddeld persoon ook vanwege de vakrichting die ik gekozen had omdat mijn intresse daarnaar uitging. En heb daar veel profijt van. Nu kan ik me weer volledig richten op iets wat gewoon onbekend is en wat ook intressant genoeg is voor MIJ om te leren omdat namelijk heel weinig mensen dit willen om de rede dat ze liever een latijns boek willen lezen of naar een of andere filosoof willen luisteren :)

Teach me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 17 juli 2001 23:00 schreef NewAgePerformance het volgende:

[..]

Ikzelf run een bedrijf die hier ZEER bekend is en meer heb ik ook niet nodig mijn technische kennis ligt vele malen hoger dan een gemiddeld persoon ook vanwege de vakrichting die ik gekozen had omdat mijn intresse daarnaar uitging. En heb daar veel profijt van. Nu kan ik me weer volledig richten op iets wat gewoon onbekend is en wat ook intressant genoeg is voor MIJ om te leren omdat namelijk heel weinig mensen dit willen om de rede dat ze liever een latijns boek willen lezen of naar een of andere filosoof willen luisteren :)

Teach me?
Om maar één element te noemen:

Wetenschap wordt met name opgebouwd uit de kennis van de geschiedenis. Geschiedenis maken we nu op dit moment volgens mij ook al.

En als je het mij vraagt zitten we op dit moment bekend als een consumptiemaatschappij die veel geld heeft om in nieuwe technologieen te investeren.

Dit kan uitmonden in diverse richtingen en diverse tijdperken. Iets waar je nooit van je leven altijd op voorbereid kan zijn als bedrijf zijnde. (en zeker niet in je eentje)

Als je doof zou zijn voor filosofie en auteurs van non-wetenschappelijke overtuigingen (no offence maar je komt zo een beetje op me over) zou dat jammer zijn voor jou én voor je bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NewAgeEnNogWatVageShit
wat jij wilt toch? Waarom zou ik daar niets aan hebben ik verken mijn mogelijkheden in dit leven gewoon. (niet dat jij daarin gelooft boeiend!)
Dus mensen die bezig zijn met paranormale zaken en telekinetische krachten noem jij bullshit? Talen zoals Latijns of Spaans noem jij nuttig?
Nuttiger iig dan het laten knallen van gloeilampjes :)
Btw, mijn gloeilamp doet het nog steeds >:)
Laat me even een filosoof uitleggen, die baseerd zich op het leven en hoe het leven kan zijn en filosofeerd over dingen die nog niet bestaan en/of analyseert het leven van mensen door eigen verzonnen regels. Filosoof is in mijn woordenboek niets meer dan een Fantast. Ja iemand die door middel van levenstijl er een mooie wending aangeeft door zijn kop eraf te blowen en mega mooie fantasien weet op te hangen aan het toekomstige leven of het leven wat al geweest is van iets of iemand of duizenden.
Shame on you. Een filosoof is (meestal) een zeer intelligent iemand die zijn leven lang nagedacht heeft over de diepere zaken van het leven. Je hoeft het niet perse met hem eens te zijn, maar door over zijn werken na te denken zal je de wereld zeker anders gaan zien, scherper. Scherper iig dan jij met je dwaze new-age theorietjes ooit zal bereiken...
Wetenschap staat vast is dergelijke malen bewezen, daarom kijk ik vaak discovery channel waarin wetenschappelijke theorien altijd naast die van filosofen worden gelegd. En of naast het paranormale waarin het wetenschappelijke het altijd laat afweten. Het meeste wat wetenschappelijk word bewezen weten we toch al. Het is er en het is tastbaar dus niet zo erg boeiend om over te lezen laat staan om alles te lezen wat je toch al wist en waarvan de logica zo vast staat als een huis!
pffft... Discovery en echte wetenschap hebben vrij weinig met elkaar te maken.

Discovery is: Interessante, mooi gemaakte documentaires over "soft science". Discovery biedt revolutionaire, controversiele onderwerpen, en half-afgemaakte theorien, met veel nadruk op spectaculaire onderwerpen. Zin en onzin lopen door elkaar, en vele documentaires spreken elkaar tegen. Met wetenschap heeft het iig weinig te maken, het is vooral amusementstelevisie.

En je verdiepen in wetenschap kan geen kwaad. Het leert je namelijk wat WEL kan, ipv wat je zou willen dat mogelijk was :)
Talen kan je iets aan hebben als je vaak vertoefd in het buitenland. Nou ik kan Nederlands, Frans, Duits en natuurlijk Engels. Meer hoef ik niet. Engels zie ik als een wereldtaal en als iemand dat niet spreekt is dat voor mij niet boeiend vraag ik het wel een ander.
Kortzichtig... Een taal heb je je hele leven wat aan. Een taal leren geeft je ook een diep inzicht in de cultuur van het land waarvan je de taal leert, en het verbreedt je kennis en je eigen mogelijkheden in het algemeen.

Enne, vertel eens: wat doe jij als je de geest van Julius Caesar of van Filips de tweede een keertje tegenkomt? >:)
Dus alles wat je zegt om die specifieke zaken te leren slaat als een lul op een drumstel. Heb je niet nodig is ook onintressant vanwege de feiten zoals hierboven vernoemd. Want het meeste weet je al en filosoferen kan je heel goed als je een beetje zat of stoned bent.
Subtiele opmerkingen hoor, echt knap. Zal ik ook eens doen :)

Jij durft hier te beweren dat jouw stomme dronken en onder invloed zijnde kop ook maar iets kan voortbrengen dat vergelijkbaar is met de werken van Plato, Socrates, Nietsche, enzovoorts? Ik betwijfel zeer sterk of jouw nuchtere kop ook maar iets nuttigs voortbrengt op dit gebied, laat staan als je onder invloed bent... Naja, zolang je die theorietjes van je maar voor je houdt en VOORAL NIET op dit forum post, ben ik tevreden :)
Ikzelf run een bedrijf die hier ZEER bekend is en meer heb ik ook niet nodig mijn technische kennis ligt vele malen hoger dan een gemiddeld persoon ook vanwege de vakrichting die ik gekozen had omdat mijn intresse daarnaar uitging. En heb daar veel profijt van.
Nou, wees er maar trots op. Wil iemand hier ff de kots komen opvegen? :r

het is me al vaker opgevallen, jij hebt sterk de neiging in je eigen gevoelens van zelfgenoegzaamheid te zwelgen. Ik hou je niet tegen, maar ik wil je wel waarschuwen: Dat soort gedrag wordt nooit op prijs gesteld, en al helemaal niet in het wereldje van de spiritualiteit...
Nu kan ik me weer volledig richten op iets wat gewoon onbekend is en wat ook intressant genoeg is voor MIJ om te leren omdat namelijk heel weinig mensen dit willen om de rede dat ze liever een latijns boek willen lezen of naar een of andere filosoof willen luisteren
Mediteer dan maar, misschien dat dat iets van verstand in die kop van je brengt. Bij die boeddhisten werkt het in ieder geval... Al betwijfel ik ten sterkste of het bij jou ook werkt, op arme grond groeit weinig... Veel plezier in ieder geval, en als het je over 10 jaar lukt om mijn gloeilamp wel te laten knallen, be my guest :)
Teach me?
Denk je dan dat je die lessen aankan? I don't think so... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hmmm ik denk dat Captain Proton niet erg geintereseerd is in psi related stuff (of hij heeft een bloedhekel aan newageperformance), misschien wel vanwege het feit dat ze aan het randje hangen van is het waar of is het bullshit, wel nu ik wil ff duidelijk maken dat ik deze topic heb geopend om mensen die ervaringen hebben met psi related stuff eens wat links, tips / trucks te posten over hun vaardigheden zodat wij het ook kunnen leren... want bij psi related stuff ben je er alleen van overtuigd dat het werkt als je het zelf ook kent..

Enne je moet wel een beetje open zijn voor andere ideeen en gedachtes anders kom je niet ver :)

So please don't fight, ik weet dat sommige dingen moeilijk te geloven zijn. Zo hoor ik ook veel mensen vertellen dat lucid dreaming grote onzin is, wel ik kan je met een hoop anderen bevestigen dat het geen onzin is! en zo is het misschien ook moeilijk te geloven dat newageperformance gloeilampen kan laten branden, ook ik heb mijn twijfels maar ik hoop echt dat ie gelijk heeft want ik wil het graag ook leren! en newage is echt niet de enige die beweert dat ie dat kan, er zijn wel meerdere personen die je soms ook op tv ziet die het ook kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Laatst online: 21-03 01:14
Ik heb geen psi related powers aangeleerd, maar heb ze wel latent.

T verhaal gaat als volgt..

Toen ik 15-16-17 was , en met name in de midden jaren van mn 16de , blowde ik regelmatig met een groepje gasten die ik kende van mountainbiken/school. Zo'n 4 maandjes achter elkaar elke dag wel , t was meestal koud buiten dus zaten we in de stad of in een grote schuur of zolder van iemand enz.

De wiet had nooit echt veel invloed op me, ik vond t vaak smerig smaken (rook(te) ook niet), en buiten een lekker dizzy gevoel zodra je inhaleert , had ik nooit echt duidelijke kenmerken van "stoned" zijn.

Ik concentreerde me veels te veel op niet te stoned worden, want ik had vaak meegemaakt als ik te veel blowde / me liet zakken dat ik dan in een onprettige, niet rationele en zeer vervelende "feeling" kom. Stoned dus, maar voor mij als 100% rationeel iemand een frustrerende situatie. Ik wist ook altijd precies wat ik deed en wat ik wou doen, alleen de fysieke motoriek was vaak minder, en luisterde gewoon niet naar wat ik wou.

T voelt aan alsof je in een auto zit en de remmen doen het niet of nouwelijks, de voorruit is beslagen en je hebt 3 lekke banden.....en dan zit je je enorm in te spannen om toch nog je auto recht op de baan te houden...zo machteloos voelde ik me vaak.

Heb uiteraard mn lachkicks gehad, maar dat is meestal na een licht blowtje, een paar trekjes dus..dat t net warm achter je oren wordt...zodra ik meer nam, werd ik hoogstens verdoofd , en als ik nog meer rookte werd ik gewoon misselijk. Koude rillingen enz. nooit gekotst maar wel vaak gevoeld alsof ik dat ging doen :)

Savonds liepen we dan met zn allen over straat, of fietsten terug van de stad.

Ik fietste bijna altijd een groot stuk alleen terug, ik woonde ergens aan de rand van haarlem bij de polder / t spaarne (rivier).
Dwars door schalkwijk heen, maar lekker rustig op straat. De gedachten vliegen dan alle kanten op als je half onder de invloed naar je doel toe fietst. Lantaren na lantaren die je voorbijzoeft, en op een gegeven moment als je volledig alles loslaat....PLOF...

Alles donker in je directe omgeven. Verbazing. Schrik. Alertheid..

Je kijkt achterom, de lantaren paal achter je is uit. Geen licht. Je lacht in jezelf.....stomme dingen..knipperen altijd.

Je fietst verder over de lange lege weg...zoef...zoef...lantaren paal na lantaren paal. Je stopt eens, je kijkt achterom...he..hij knippert niet, hij is nogsteeds uit.

Bijna thuis aangekomen ben je het voorval weer vergeten en val je al mijmerend over niets in een soort half-slaap ...je voelt je lichaam niet meer..alles is warm..je vliegt naar huis lijkt wel ...tijd duurt eeuwig, maar toch ben je binnen 1 minuut thuis.

PLOEF...zwart...opnieuw schrik...je kijkt nu scherp achterom...weer een lantaren paal uit..andere weg, andere buurt..andere lantaren paal.....angst...je gaat nadenken...doe ik dat? toeval? toeval..! rationeel blijven..toeval... (toch?)

Zo heb ik elke avond gefietst. Minimaal 1 lantarenpaal per avond is gesneuveld, meestal deden ze het weer de volgende dag (branden dus), een enkele was permanent dood. (tot ie vervangen werd) .

Een enkele keer een lamp in een verlaten winkelstraat, maar daar liep ik altijd met een groep dus daar was het te druk om me heen.

Elke keer als een lantaren paal uit ging vervloekte ik het ding, mijzelf, en de wiet.
GDVR..kutding.....weer eentje....

Toeval is het niet meer, dat weet je dan wel.
Verklaren kan je t niet ..je denkt je helemaal suf...je bent een computer whizzy, je weet hoe de wereld gemaakt is, je weet hoe de mensen er gekomen zijn..je weet wat evolutie inhoud en je kan daar zelf voorbeelden van geven die je niet geleerd hebt uit een boek..je denkt dat je de wereld begrijpt. Je weet dat er geen god is..en zelfs al zou die er zijn zou dit niet door een geloof te verklaren zijn zo direct.
Je bent in de war.

Je verteld het aan een vriend...die lacht meewarig, en na een uitdaging van mijn kant besluiten we een avondje te gaan blowen. Een jointje gedraaid, en gewoon lekker stukje relaxen en beetje praten. Na een uurtje en een halve joint was ik alles vergeten van het uitstapje....en ploef...een lantaren paal uit ..(nieuwbouwwijk, btw) ..

hij schrikt
ik lach een beetje verward..
hij begint te stotteren..da da..da...dat kan niet...jezus! . Ik lachte alleen maar wat en zei dat ik t ook wel es zat was..:-)
We zijn naar huis gegaan. Heb hem er weinig meer over gehoord daarna, niemand zal hem toch geloven.

T is zelfs vanuit de auto "Gelukt" een keer, op de snelweg in haarlem rij ik ergens onder door met 60km p/u, en plof..uit.

Ik heb nog nooit van mn hele leven een lantaren (behalve knipperende, die tellen niet) , VOOR me zien uitgaan, of VER achter mee. ik heb alleen lantaren palen RECHT , maar dan ook RECHT boven me zien uitgaan. Soms licht naar de zijkant, ..een straal van 60 a 80 cm om me heen zegmaar naar boven toe misschien . En als je er letterlijk meer dan honderd, misschien wel 200 heb zien uitgaan in die anderhalve jaar dat ik frequent blowde...dan weet je dat dat geen toeval meer is. Zoveel hoor je er niet eens te zien uitgaan per toeval in je hele LEVEN.

Later merkte ik dat de lantarens uitgingen als ik van een gedachte, redelijk rationeel denken, naar een EMOTIE toe ging.

woede en frustratie waren het "sterkst" in mn hoofd, om liefdes problemen, om geld, om mn uiterlijk of om school..om ruzies, om gepest worden, andere onzekerheden van iemand in de pubertijd. Soms een sterke vrolijke of liefdevolle emotie , maar vaak frustratie of een vorm van woede of haat. ("kutzooi...waarom doet ze dat nou, met die andere jongen gaan #@@#$@#$@#$@#$ ARG!!!!") ..zo iets dus. Op zulke momenten als ik "wegdommelde" in (vaak intens) emotionele gedachten dan ging er een lantaren paal uit.

zodra ik schrok, me concentreerde en weer normaal dacht, geen lantaren paal die een kik gaf om me ..;) Maar op dezelfde route naar huis (40-50 minuutjes) , als ik weer me concentratie verloor en "verzonk", plof....2 of 3 lantaren palen gebeurde dan ook wel eens. Meestal kreeg ik een escorte tot zo'n 15 minuten van mn huis, dus meestal maar 1 lantarenpaaltje.

Ik kan dit tot op heden niet of nouwelijks verklaren mbv wiskunde, natuurkunde, scheikunde...andere moderne wetenschappen.

Het enigste waar ik mee in de buurt zou kunnen komen is mijn magnetisch veld,...sterk geladen door veel zweten van de wiet...verder kom ik niet.

Op andere vlakken is het een stuk makkelijker verklaarbaar, maar niet een algemeen bekend iets, ook niet binnen de parapsychologie of een spirituele aftakking van de wetenschap.
Geen enkel geloof bied soelaas, ik kan er ook niets over vinden op internet...

Er zijn een aantal voorvallen geweest, te tellen op 1 hand, die ik ZELF getriggerd heb.
Achterafgezien ook een doorboorduursel op emotie, namelijk dat in een later stadium van de "lantarenpaal-crisis" ik het zo dusdanig BEU werd dat frustratie en woede zich begonnen te uiten . Binnensmonds vloekend staarde ik naar een lantarenpaal, probeerde hem kapot te kijken ,...en dat is een keer of 3 gelukt. Plof. Recht voor me neus.

In het "echte" leven, overdag, besloot ik echter dat het genoeg was geweest. Zowel de lantaren palen, mijn conditie (ik mountainbikte op semi professioneel niveau), mijn school (van blowen wordt je vergeetachtig..je cijfers schieten achteruit) als de factor "moeder" (die kwam er achter, de laatste dag dat ik blowde, had voor mezelf al een maand bepaald dat ik vanaf die dag zou stoppen - kwam ze er achter, ik zag groen van de misselijkheid....ja dat valt op met zo'n geur ook nog:)) waren allemaal factoren waarom ik op dat moment besloot te stoppen of nagenoet te stoppen met blowen/wiet/uitgaan.

Ik ben dus ook abrubt gestopt met mn concentratie te oefenen "onder invloed" .

Daarna zo'n 5 a 10x geblowd op jaarbasis tot mn 19de ongeveer...en meestal als ik alleen was / savonds fietste/liep, sneuvelde er wel een lampje boven mn hoofd...dus ook die sporadische keren , plof.

Note ..de 1001 keren dat ik gewoon naar de stad ging of savonds over straat fietste, nuchter of na een biertje of 4-5, of zelfs behoorlijk kapot gedronken aan de sterkere drank - NOG NOOIT 1 zien uitgaan!..:(

Nouja..dat was em wel ...t is laat nu ,moet mn verhaal maar gaan afronden.

Hulp/vragen/informatie/commentaar altijd welkom natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

(of hij heeft een bloedhekel aan newageperformance)
Ik heb een bloedhekel aan waar hij voor staat... Subtiel verschilletje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk
  • Nu online

Elvhenk

/me hartje GO

Cool verhaal Majic, al wordt het inderdaad wel twijfelachtig met al die wiet. Het bevestigt ook mijn ervaring dat dit soort ervaringen sterk samenhangen met emotionele gesteldheid, en dingen gaan ook altijd STUK (dus lamp aan is onwaarschijnlijk).
Mij zijn die dingen ook wel eens overkomen, lampjes ook (niet expres) en een fax tot spontane zelfontbranding. LOL Ik was zo kwaad toen ik op kantoor zat en ineens begon de fax achter mij te roken. Kortsluitinkje dacht ik eerst, maar de monteur zei de volgende dag zei dat hij nog nooit dit onderdeel had zien smelten. hehe

Afijn, al dit soort dingen beschouw ik maar als curieus side-effect, ik heb geen zin om mijn leven erop in te richten. Eigenlijk ervaar ik die paranormale dingen eerder als vervelend. Wat is er in godsnaam leuk aan telepathie als je m.n. iemands shit/pijn/verdriet ervaart? Dat zijn de dingen die vooral overkomen.
Okay, af en toe contact met mijn overleden oma is wel leuk, maar de overige contacten met overledenen niet altijd.
Dus ik zoek het niet op en ik ben ook opgehouden het al te bijzonder te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Laatst online: 21-03 01:14
T was geen hallucinatie als je dat bedoeld :)De lamp was de volgende dag ook uit , en als ik onder zo'n lantaren ga staan dan is echt 15 meter wegdek helemaal donker, dat hallucineer je niet ;) Wiet had dus ook zeer weinig invloed op me, ik heb nooit gehallucineerd , nooit dingen gehoord die er niet zijn en werd nooit agressief of verdrietig enz..alleen fysiek voelde ik me klote soms ;)
Op woensdag 18 juli 2001 10:32 schreef Elvhenk het volgende:
Cool verhaal Majic, al wordt het inderdaad wel twijfelachtig met al die wiet. Het bevestigt ook mijn ervaring dat dit soort ervaringen sterk samenhangen met emotionele gesteldheid, en dingen gaan ook altijd STUK (dus lamp aan is onwaarschijnlijk).
Mij zijn die dingen ook wel eens overkomen, lampjes ook (niet expres) en een fax tot spontane zelfontbranding. LOL Ik was zo kwaad toen ik op kantoor zat en ineens begon de fax achter mij te roken. Kortsluitinkje dacht ik eerst, maar de monteur zei de volgende dag zei dat hij nog nooit dit onderdeel had zien smelten. hehe

Afijn, al dit soort dingen beschouw ik maar als curieus side-effect, ik heb geen zin om mijn leven erop in te richten. Eigenlijk ervaar ik die paranormale dingen eerder als vervelend. Wat is er in godsnaam leuk aan telepathie als je m.n. iemands shit/pijn/verdriet ervaart? Dat zijn de dingen die vooral overkomen.
Okay, af en toe contact met mijn overleden oma is wel leuk, maar de overige contacten met overledenen niet altijd.
Dus ik zoek het niet op en ik ben ook opgehouden het al te bijzonder te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6714

Majic:

Gekke dingen met lantaarnpalen meemaken heb ik ook wel eens gehad. ik heb vroeger een krantenwijk gehad. Ik kon soms in diepe gedachten en innerlijke discussies verzonken raken tijdens het lopen (ik liet mijn ruggegraat het bezorgen doen en mijn hersens deden wat anders :D ) en dan ging vlak bij mij in de buurt ook af en toe een lantaarnpaal uit. De volgende dag brandde ze weer. ik ben nog nooit een lantaarnpaal tegengekomen die al van te voren uit was, btw! op zich vondt ik het grappig en interessant. het was in de periode dat ik veel over parapsychologie had gelezen. Ook heb ik een paar keer een soort telepathie ervaren met een goede vriend van mij. Ik bleef er in principe rationeel en ook skeptisch over: je komt er toch nooit achter, je kan het toch niet weten. Op een gegeven moment had ik zulke ervaringen ook niet meer.

Alhoewel ik nu geen onderzoeken kan presenteren omdat het al een hele tijd geleden is dat ik me erin heb verdiept, kan ik wel nog herhinneren dat het effect van THC (wiet/hasj) niet meer positief effect had dan normaal bij de outcome van parapsychologische experimenten. Het is dus iets van jezelf, iets wat je oproept door de veranderende bewustzijnstoestand.

een vraagje ertussendoor: toen je pas begon met blowen, zag je de wereld een beetje 'geel'? Gewoon een vraagje uit pure interesse...
Toeval is het niet meer, dat weet je dan wel. Verklaren kan je t niet ..je denkt je helemaal suf...je bent een computer whizzy, je weet hoe de wereld gemaakt is, je weet hoe de mensen er gekomen zijn..je weet wat evolutie inhoud en je kan daar zelf voorbeelden van geven die je niet geleerd hebt uit een boek..je denkt dat je de wereld begrijpt. Je weet dat er geen god is..en zelfs al zou die er zijn zou dit niet door een geloof te verklaren zijn zo direct. Je bent in de war.
Nou nou nou nou :) Dat je in de war was, mischien wel. voor de andere kant is jouw ervaring, als deze al echt is heet dat, echt wel in te passen in je kennis van de wereld. evolutie staat er helemaal los van. Sterker nog, sommige mensen denken dat de reden waarom evolutie zo'n grote vlucht heeft genomen op een bepaald tijdstip (cambriaanse explosie), als reden het bewustzijn zelf zien. zulke ervaringen die jij hebt komen van de kracht van je bewustzijn af (aangenomen dat het geen illusie was), bijvoorbeeld. Dat er geen christelijke god is, kan ik inkomen. Dat er wel/geen god in het algemeen is is een uitspraak die je zoewieso niet kan weten. Echter wat het begrip dan betekent, is iets heel anders dan waar je normaal over praat. je kan dan beter over het "universum" hebben ;)
Op andere vlakken is het een stuk makkelijker verklaarbaar, maar niet een algemeen bekend iets, ook niet binnen de parapsychologie of een spirituele aftakking van de wetenschap. Geen enkel geloof bied soelaas, ik kan er ook niets over vinden op internet...
Hmm.. lijkt me sterk, maar ok. Ik heb jaren in newsgroups gezeten, en af en toe kwam je wel eens verhalen tegen over "streetlights". bovendien zijn zulke fenomenen verwant aan het 'random' kapotgaan van lampen en allerlei andere zaken, iets wat bijvoorbeeld ook gebeurt bij mensen die om een of andere manier gevoeliger zijn geworden voor rare dingen. Dat geen enkel geloof soelaas biedt, is op zich niet zo raar. Dat paraspsychologie niet direkt jouw fenomeen behandeld, kan zijn ja. maar ik denk wel dat indirect er wat over te vinden is, maar niet op wetenschappelijke basis omdat het niet op commando voorkomt.....

....want zover ik kan opmaken uit jouw verhaal, wijzen jouw ervaringen op onvoorspelbare willekeurigheid, en dat is ook de reden waarom jouw ervaring op zich IMO meer serieus genomen kan worden dan normaal. In principe denk je niet aan 'oh, die lamp gaat dadelijk stuk' als je in jezelf bezig bent, of jezelf zit op te vreten (zoals jij dat in je verhaal beschrijft). het gebeurt gewoon. in werkelijkheid is dat typerend voor zulke fenomenen. Dat is ook de reden waarom je het alleen als anecdotes terugvindt en eigenlijk ook waarom je het niet als bewijs voor paranormale zaken kan aandragen, afgezien van je eigen persoonlijke 'winst' die je hebt geboekt door het ervaren ervan.

Neemt echter niet weg dat wat je ervaren hebt niet echt "raar" is. gekke dingen gebeuren wel vaker met mensen. wat ze in werkelijkheid zijn, blijft tot nu toe een grote verrassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind het wel grappig dat hij zijn gelijk wil hebben door filosofie en wetenschap in 1 schuitje te gooien! Euh dom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28935

Maar wacht nou even mensen. Als NewAgePerformance lampen aan en uit kan laten gaan, is dat toch een feit? Er is geen 'geloven' meer aan. Ik geloof het nu niet, omdat ik het nog nooit heb gezien. Maar als NewAgePerformance het gewoon ff voordoet aan mensen, is het toch binnen de kortste keren in de hele wereld bekend dat het mogelijk is??? Als iemand het gewoon kan en het ff bewijst, zijn we toch klaar met de wel-niet waar vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als NewAgePerformerance op commando lampen of een bepaalde lamp kan laten kapotspringen met zijn gedachten dan kan hij in een klap rijk worden: http://www.randi.org/research/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepP
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op woensdag 18 juli 2001 13:45 schreef Teup het volgende:
Maar wacht nou even mensen. Als NewAgePerformance lampen aan en uit kan laten gaan, is dat toch een feit? Er is geen 'geloven' meer aan. Ik geloof het nu niet, omdat ik het nog nooit heb gezien. Maar als NewAgePerformance het gewoon ff voordoet aan mensen, is het toch binnen de kortste keren in de hele wereld bekend dat het mogelijk is??? Als iemand het gewoon kan en het ff bewijst, zijn we toch klaar met de wel-niet waar vraag?
En hoe groot denk je dat de kans is dat NewAgePerformance deze uitdaging aangaat? Juist! 0%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melluh
  • Laatst online: 19-11-2024

Melluh

Eggcellent!

Misschien reageer ik wel te down-to-earth maar waarom zou iemand zo'n enorme lap tekst typen alleen om weer in een flamewar terecht te komen (ja dat is irritant, Proton)? Een troll typt doorgaans niet veel meer dan 2 regels. Bij hoge uitzondering weet een troll er 10 regels uit te persen. Maar niet zo'n lap tekst als Majic typt, ik denk dus dat die niet zit te liegen. Hoe het komt dat die lampen uitgaan snap ik ook niet, maar ik zie het wel als feit DAT ze uitgaan.

"Then take me disappearin' through the smoke rings of my mind" - Bob Dylan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepP
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Weet je wat?

Ik biedt DUIZEND piek, als NewAgePerformance in een experiment kan aantonen dat hij lampen kan laten kapotgaan. De exacte testopstelling zal in onderling overleg worden opgesteld, evenals de definitie van succes.

Deal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 18 juli 2001 14:37 schreef joepP het volgende:
Ik biedt DUIZEND piek, als NewAgePerformance in een experiment kan aantonen dat hij lampen kan laten kapotgaan. De exacte testopstelling zal in onderling overleg worden opgesteld, evenals de definitie van succes.
Als dat lukt heeft 'ie gelijk de vliegticket naar amerika om daar zijn miljoentje op te halen ofzo (zie mijn vorige post) ;) tenminste... als hij dat wil heet dat! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En daarom zei ik in mijn eerste post in dit topic. Geloof het of geloof het niet ik kom het niet bewijzen en zekers niet voor geld want daarvan heb ik meer dan genoeg. Het was een aanvulling op het topic. En om de discussie heet te houden discusseerde ik erover dat ik hier meer in zag dan boeken te lezen over filosofen en wetenschappen die we toch al weten.

Verken het onbekende en het onderzoek het onbeperkte. Ik geef hier trouwens aan dat ik zekers het een keer wil bewijzen en zal bewijzen als ik het helemaal onder de knie heb. Het kost nu nog teveel moeite en duurt te lang daarom ben ik ook aan het oefenen :) logisch toch? En daarom ben ik hier ook aan het zoeken naar mensen die hetzelfde kunnen of andere paranormale dingen zien of kunnen.

Dus bewijs hier en bewijs daar. Nee zal er nu nog niet komen want het vereist een hoge concentratie en als mensen verwachten van me dat ik het zo maar ff doe en/of met meerdere onbekenden om mee heen weet ik "bijna" zeker dat het niet gaat lukken en sta ik voor lul. Hehe lijkt me geen mooi plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk
  • Nu online

Elvhenk

/me hartje GO

Jaja, dat dachten we dus al. Dus moeten we je opschepperige verhaal (en manier van doen) maar voor zoete koek slikken... Ik dacht het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, geld heb je dan toch genoeg. kan ik me natuurlijk indenken als je een kennis heb boven gemiddelde enzo, en dat je een goed bedrijf hebt, maar denk eens aan de reklame, man! Als jij de persoon bent die een miljoentje binnen kan halen, dan ben je gelijk ook de persoon die de Randi Challenge hebt gewonnen: je bent dan wereldberoemd, en een waar voorbeeld voor alle lampenknakkers over de hele aardbol. je schrijft dan geschiedenis, enzo. is dat nou niet tof? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 18 juli 2001 18:55 schreef Elvhenk het volgende:
Jaja, dat dachten we dus al. Dus moeten we je opschepperige verhaal (en manier van doen) maar voor zoete koek slikken... Ik dacht het niet.
Opschepperig is het niet als je mijn eerste verhaal leest in dit topic zeg ik dit ook expleciet. Jij geloofd het niet lijkt mij niet meer dan onintressant om dan deel te nemen aan dit topic toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jongens, laat hem nou maar lekker doordromen... Hij is bang dat het hem niet lukt, en voor de afgang die dat oplevert. En daar heeft ie natuurlijk groot gelijk in. >:)

Heeft iemand ff een newagekotsbak voor me? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-06 12:57
Oke mensen stoppen met flamen :)

Newageperfomance> Tis natuurlijk beetje onzinnig om hele verhalen op te hangen en uiteindelijk het niet kunnen bewijzen oid.

En waarom the fuck staat lucide dromen en hypnose onder 'psi related powers' (whatever dat mag wezen)???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melluh
  • Laatst online: 19-11-2024

Melluh

Eggcellent!

Op woensdag 18 juli 2001 20:04 schreef Captain Proton het volgende:
Heeft iemand ff een newagekotsbak voor me? :)
Volgens mij is die reeds gevuld door mij omdat ik behoorlijk misselijk wordt van jouw manier van 'discussieren'. Dat je de basisschoolmanier van communiceren nog niet onder de knie heb, dat is een probleem waar je aan moet werken, maar steek ondertussen niet mij er ook mee aan want op de man spelen in discussies is gewoon laf.

"Then take me disappearin' through the smoke rings of my mind" - Bob Dylan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jij geloofd het niet lijkt mij niet meer dan onintressant om dan deel te nemen aan dit topic toch?
LOL... Het kan geen kwaad om hier een tijdje te lurken voor je post, dan zou je namelijk doorhebben dat je nu DE expert op het gebied van "psi-gerelateerde krachten" (en andere vage shit) aan het vertellen bent dat ze zich er niet mee moet bemoeien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 18 juli 2001 18:44 schreef NewAgePerformance het volgende:
En daarom zei ik in mijn eerste post in dit topic. Geloof het of geloof het niet ik kom het niet bewijzen en zekers niet voor geld want daarvan heb ik meer dan genoeg. Het was een aanvulling op het topic. En om de discussie heet te houden discusseerde ik erover dat ik hier meer in zag dan boeken te lezen over filosofen en wetenschappen die we toch al weten.

Verken het onbekende en het onderzoek het onbeperkte. Ik geef hier trouwens aan dat ik zekers het een keer wil bewijzen en zal bewijzen als ik het helemaal onder de knie heb. Het kost nu nog teveel moeite en duurt te lang daarom ben ik ook aan het oefenen :) logisch toch? En daarom ben ik hier ook aan het zoeken naar mensen die hetzelfde kunnen of andere paranormale dingen zien of kunnen.

Dus bewijs hier en bewijs daar. Nee zal er nu nog niet komen want het vereist een hoge concentratie en als mensen verwachten van me dat ik het zo maar ff doe en/of met meerdere onbekenden om mee heen weet ik "bijna" zeker dat het niet gaat lukken en sta ik voor lul. Hehe lijkt me geen mooi plan.
Nee maar het gaat niet zozeer om jou, maar om het feit dat ALS het kan, het al bekend zou moeten zijn omdat mensen die het wel kunnen het dan allang aan de wereld getoond hadden en het allang in onze samenleving als 'normaal' opgenomen zou zijn.
Waarom is er sprake van wel of niet erin "geloven" als het gaat om een kwestie van het kan WEL/NIET? Ik bedoel; IEMAND hoeft het maar te bewijzen en ik geloof...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jongens, mogen we een NewAgeKoelElement?
Niet zo druk doen en flamen, zijn jullie jaloers ofzo ;)?
Het gaat niet zozeer om NewAgePerformance as a person maar om het feit dat het wel of niet kan. En ik dacht dat NewAgePerformance ons daar een staaltje van zou laten kunnen zien, maar als dat niet kan, waarom is er dan helemaal niemand die het de wereld toont? Ik vind het maar een ongeloofwaardige business...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op woensdag 18 juli 2001 20:12 schreef morgoth het volgende:

En waarom the fuck staat lucide dromen en hypnose onder 'psi related powers' (whatever dat mag wezen)???
Oh waaarom the FUCK mag dat er niet bij als aanvulling bij mijn topic ? :) (hmmmm ik dacht dat de mods het goede voorbeeld moesten geven, maar als zij ook met 'fuck' gaan beginnen komen we ook niet ver :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op woensdag 18 juli 2001 20:51 schreef Teup het volgende:
Het gaat niet zozeer om NewAgePerformance as a person maar om het feit dat het wel of niet kan.
Dat het kan is wel zeker, ik zag laatst nog op explosief (sbs 6 voor degenen die er nooit van gehoord hebben) een gozer die met z'n handen een braadworst ff grilde, hij zegt dat hij zelf de elektrische stoel zou overleven.. (of dat wel echt waar is weet ik niet... ) maar wat ik op tv gezien heb van zijn kunstjes waren wel erg verbluffend.. misschien zien we newage ook nog eens terug op tv als ie klaar is met oefenen 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 18 juli 2001 20:46 schreef Teup het volgende:

[..]
Waarom is er sprake van wel of niet erin "geloven" als het gaat om een kwestie van het kan WEL/NIET? Ik bedoel; IEMAND hoeft het maar te bewijzen en ik geloof...
Ik geloof dat er zo'n 2000 jaar geleden wel zoiemand was en wat hem overkomen is wil je natuurlijk zelf niet meemaken als je wonderen kan verrichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 18 juli 2001 20:12 schreef morgoth het volgende:

Newageperfomance> Tis natuurlijk beetje onzinnig om hele verhalen op te hangen en uiteindelijk het niet kunnen bewijzen oid.

De meeste verhalen die hier worden opgehangen zijn niet te bewijzen...

Want ineens moet alles bewezen worden. Bewijs maar eens dat iemand lucide droomt?

En ach dat was ook heel het topic niet natuurlijk niet. Ook was het topic niet om het te bewijzen dat het bestaat. Maar ik hou wel op met deze discussie. Jullie zijn naarlangs (de mensen die flamen en bewijs willen zien) gewoon te zielig voor woorden. Dit is een forum voor ieders eigen ervaring en ieders eigen belevenis. Lijkt me meer dan genoeg mee gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen nut slotje graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05 11:21

Floor-is

5.2

Volgens mij had Morgoth al aangedrongen op het weglaten van flames, dat is blijkbaar niet al te goed gelukkt en daarom een slot. Sorry heren, als een van de mods van dit forum er was geweest, had het misschien anders gelopen... ( :?)

Bericht hierboven

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.