Toon posts:

vaag probleem met win2000+viper 770

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
misschien post ik het wel in de verkeerde Forum maarja het is een wazig probleem en ik vermoed dat het temaken heeft met mn videokaart
ik kan niet meer gamen met win2000
terwijl ik dat voorheen wel kon ik heb laatst een grandioze opruiming gehouden op mn hd's (lees crash) en ik installeerde win2000 er weer op met dualboot (win98SE)
wou ff een lekker potje gamen
No HARDWAREDIVICE Found !!!! ofzo iets
lekker dan weer
iemand een idee ofzo ?

Verwijderd

niemand een viper 770 met win2000 aan het draaien ?

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~r.rijken1/dump/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~r.rijken1/dump/2.jpg

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:35
Ik draai Win2k met een V770, maar ik heb nooit problemen gehad hoor. Hij herkent hem gewoon als 'NVIDIA RIVA TNT2' bij de installatie al, geen probleem. En bij het installeren van andere drivers voor de TNT2 heb ik ook geen problemen gehad (je gevruikt toch wel Win2k drivers he? :)). Probeer eens wat drivers van [ur]www.reactorcritical.com[/url]...

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
ik heb ook win2k. heb hem geinstalleerd na 2 week win 98 weer geinstalled. win2k heeft gewoon te weinigt games support, nee het is nu het wachten op Windows ME de opvolger van win 98. komt in mei/juni geloof ik

• Martijn
Ik draai nu WinME 2516, en ik moet zeggen dat games lekker draaien.. :) De stabiliteit kan niet tippen aan die van 2000, maar is wel beter als die van Windows 98 (SE). Het ziet er natuurlijk weer wat gelikter uit, en heeft er weer een aantal meer wizards bij....

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
ik vind die stabiliteit van win2k wel tegenvallen anders. veel foutmeldingen heb ik nog. ik heb verder gewone hardware. vip550, cel333, bx mobo,192 ram. en spellen draait tie bagger. is ie ook niet voor gemaakt weet ik. daarom heb ik win98 weer geinstalled :). Win98 zit in het dagelijks leven bijna nooit vast. 1x in de maand ofzo doet explorer wat raar maar verder alles ok.

• Martijn
Win2k draait super bij mij (BP6@2*550, 128MB). Hij is nog NOOIT vastgelopen. Spellen heb ik één keer geprobeert, maar dat liep niet echt lekker. Het liep wel, maar op de helft van de framerates van Win98... :'(. Dus nu heb ik Win2k en WinME in dual boot, en dat werkt perfect... :P
Pagina: 1