Vraag

• Maarton
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 08-11 15:36
Ik zoek een?
Smartphone ter vervanging van mijn Nexus 5x

Wat is je budget?
rond de €600

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil minimaal dat de smartphone 2-3 jaar vlot blijft draaien en het liefst voorzien is van de nieuwste software. Ik gebruik het toestel voor series kijken, foto's maken, social media en heel af en toe een game. Voor mij is een vlotte experience erg belangrijk. Mijn nexus 5x is nu zo'n 2 jaar oud en ik erger mij kapot aan de sloomheid

Wat heb je zelf al gevonden?
De Nokia 7 Plus vanwege het goede updatebeleid, lage prijs, cleane software (android one) en redelijke hardware. Oneplus 6 vanwege de geweldige specs voor het geld en goede software. Ik vind echter wel wisselende reviews over het updatebeleid (schijnen afspraken niet na te komen, maar volgens mij doen 80& van de fabrikanten dit niet?). Het liefst zou ik een Google Pixel kopen, maar helaas groeit het geld niet op me rug en is mijn droom dat ik nu cryptomiljonair zou zijn nog niet uitgekomen....

Samsung, Apple & LG vallen voor mij af qua merk. Qua formaat wil ik niet groter dan de Nokia 7 plus, kleiner mag altijd. Alternatieven zijn altijd welkom, wellicht alternatieven met een goed updatebeleid!

Alvast bedankt!

[ Voor 14% gewijzigd door Maarton op 04-06-2018 20:34 ]

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:50
OnePlus doet het sinds de 3 best goed met updates maar garanderen niets, Nokia met Android One garandeerd 3 jaar updates.

De OnePlus is well helemaal glas, de Nokia heeft metaal aan de achterzijde.