Dag Allemaal,
Onlangs kocht ik een nieuwe monitor, het is een 1080P 144Hz-monitor van Samsung (Edit, monitor heeft Freesync). Met mijn huidige systeem speel ik voornamelijk Counter-Strike GO op deze snelheden en voor nieuwere online games verlaag ik de grafische instellingen zodat de benodigde FPS behaald worden. Voor singleplayer spellen verlaag ik de refreshrate van de monitor. Je raadt het al; Ik zou graag mijn systeem willen verbeteren om meer games op het 144 fps-niveau te kunnen spelen, ik speel online vooral CS:GO en BF1, waarschijnlijk in de toekomst BF5. Hebben jullie goede tips welke componenten ik moet upgraden? Ik was zelf aan het denken om nu mijn CPU een upgrade te geven en wanneer er een nieuwe grafische kaart generatie gelanceerd wordt mijn grafische kaart vaneen upgrade te voorzien.
Ik zoek een?
CPU/ Moederbord of grafische kaart, een zo efficiënt mogelijke upgrade
Wat is je budget?
Ongeveer €500 daar ik mijn huidige onderdelen kan verkopen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik neig naar Intel CPU daar ik heb gelezen dat AMD CPU's sneller geheugen nodig hebben. Indien ik voor AMD kies houdt dat in dat ik ook mijn geheugen moet upgraden. Echter hoeft de CPU niet meer een K versie te zijn daar ik heb gemerkt heb dat het overklokken niet interessant vindt, afgelopen 2 jaar nooit overklokt.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Mijn rig:
Processor: I5 6600K
Processor Koeler Gelid Tranquillo v2
Moederbord Asus Z170 Pro Gaming
Grafische kaart: Asus Strix GTX 970 OC
RAM 2x 8 GB 2666 MHZ
HDD 1x 265 SSD, 1 TB HDDCase
Voeding 550Watt
NZXT S340
Onlangs kocht ik een nieuwe monitor, het is een 1080P 144Hz-monitor van Samsung (Edit, monitor heeft Freesync). Met mijn huidige systeem speel ik voornamelijk Counter-Strike GO op deze snelheden en voor nieuwere online games verlaag ik de grafische instellingen zodat de benodigde FPS behaald worden. Voor singleplayer spellen verlaag ik de refreshrate van de monitor. Je raadt het al; Ik zou graag mijn systeem willen verbeteren om meer games op het 144 fps-niveau te kunnen spelen, ik speel online vooral CS:GO en BF1, waarschijnlijk in de toekomst BF5. Hebben jullie goede tips welke componenten ik moet upgraden? Ik was zelf aan het denken om nu mijn CPU een upgrade te geven en wanneer er een nieuwe grafische kaart generatie gelanceerd wordt mijn grafische kaart vaneen upgrade te voorzien.
Ik zoek een?
CPU/ Moederbord of grafische kaart, een zo efficiënt mogelijke upgrade
Wat is je budget?
Ongeveer €500 daar ik mijn huidige onderdelen kan verkopen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik neig naar Intel CPU daar ik heb gelezen dat AMD CPU's sneller geheugen nodig hebben. Indien ik voor AMD kies houdt dat in dat ik ook mijn geheugen moet upgraden. Echter hoeft de CPU niet meer een K versie te zijn daar ik heb gemerkt heb dat het overklokken niet interessant vindt, afgelopen 2 jaar nooit overklokt.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Mijn rig:
Processor: I5 6600K
Processor Koeler Gelid Tranquillo v2
Moederbord Asus Z170 Pro Gaming
Grafische kaart: Asus Strix GTX 970 OC
RAM 2x 8 GB 2666 MHZ
HDD 1x 265 SSD, 1 TB HDDCase
Voeding 550Watt
NZXT S340