hey hoy, misschien kennen jullie me al van mijn eerdere topic, maar ik introduceer mezelf gewoon nog eens, Ik ben rutger 17 jaar en net klaar met mn examens. nu mag ik een pc aanschaffen/zelf-bouwen, de keuze is lastig geweest en ik ben toch gegaan voor een self-built pc
mijn opzet hiervoor is:
mijn vraag hierbij is, is deze build goed genoeg om games als league of legends en fortnite mee te spelen en daarmee direct op te kunnen nemen. en goed voor een evt uitbreiding?
zelf heb ik nog geen spullen behalve een monitor. ik weet al welke toetsenbord en muis ik ga halen, en een koptelefoon heb ik. mijn maximale budget is 750 euro.. ik wil niet gaan overclocken met mijn pc, gewoon stabiel en rustig. zou deze build mijn eisen aankunnen of ben ik dan meer geld kwijt? en/of vergeet ik dingen voor mijn pc?
mijn opzet hiervoor is:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 162,- | € 162,- |
1 | MSI B350 PC Mate | € 76,- | € 76,- |
1 | EVGA GeForce GTX 1060 3GB GAMING | € 239,- | € 239,- |
1 | Cooler Master MasterBox Lite 5 | € 44,90 | € 44,90 |
1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS8G4D26BFSBK | € 76,- | € 76,- |
1 | Cooler Master MasterWatt Lite 600W | € 50,- | € 50,- |
1 | Samsung 860 EVO 250GB | € 68,95 | € 68,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 716,85 |
mijn vraag hierbij is, is deze build goed genoeg om games als league of legends en fortnite mee te spelen en daarmee direct op te kunnen nemen. en goed voor een evt uitbreiding?
zelf heb ik nog geen spullen behalve een monitor. ik weet al welke toetsenbord en muis ik ga halen, en een koptelefoon heb ik. mijn maximale budget is 750 euro.. ik wil niet gaan overclocken met mijn pc, gewoon stabiel en rustig. zou deze build mijn eisen aankunnen of ben ik dan meer geld kwijt? en/of vergeet ik dingen voor mijn pc?