.com domein registrar met WHOIS protection + 2-FA

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4vocado
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 26-09 22:29
Ik ben voor mijn nieuwe domeinnaam op zoek naar een (liefst Nederlandse) registrar die (1) WHOIS privacy protectie en (2) Two-Factor authentication aanbiedt.
Bij TransIP ontbreekt helaas (1). Hostnet, SoHosted & Antagonist hebben (2) niet.

Buitenlandse domein registrars (e.g., Namecheap) hebben (1) en (2) wel, maar ik weet nog niet of dat wel een goede keuze is.

Suggesties?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twilightnl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 23:52
Bij Openprovider heb je privacy protection en 2fa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

4vocado schreef op maandag 4 juni 2018 @ 17:59:
Buitenlandse domein registrars (e.g., Namecheap) hebben (1) en (2) wel, maar ik weet nog niet of dat wel een goede keuze is.
Dat hangt van je eisen af.

Ik vind hun (vernieuwde) interface traag en omslachtig werken. Tot voor kort lag 'ie er ook regelmatig uit. Bovendien is Namecheaps 2FA geen TOTP (waar mijn voorkeur wel naar uitgaat), maar krijg je óf smsjes, óf je moet hun app gebruiken.

Maar er zijn ook voordelen: sommige tld's zijn relatief goedkoop, WHOIS protection is sinds kort gratis voor veel tld's en dynamisch DNS records updaten via hun API werkt prima.
Suggesties?
MijnDomeinReseller.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4vocado
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 26-09 22:29
Bedankt voor de informatie & suggesties! :)