Ik zoek een?
Mijn game-pc is inmiddels 4+ jaar oud. Ooit een prachtige computer, inmiddels trekt hij de nieuwe spellen nog maar net met lage instellingen. Ik heb eindelijk een clean windows 10 installatie gedaan. Ik hoop dat hij nu met wat upgrades nog een tijdje mee gaat. Ik moet toegeven dat ik zelf niet zo goed weet wat ik het beste zou kunnen vervangen (al dan niet tweedehands), en of het dat überhaupt waard is met deze computer. Ik heb overwogen om een nieuwe computer aan te schaffen, maar zou het zonde vinden om dat te doen als een deel van deze componenten nog prima werkt. Daarnaast begrijp ik dat de videokaarten ontzettend duur zijn.
Wat is je budget?
Ongeveer 500 euro, als dit haalbaar is. Er is ruimte voor meer, maar liever niet.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen.
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Ik ben vooral op zoek naar advies over mogelijke upgrades. Vinden jullie het het waard om te upgraden?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Voor gaming. Ik zou graag willen dat hij na de upgrade in ieder geval nog twee jaar goed mee gaat.
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
In ieder geval hartelijk dank voor het meedenken!
Mijn game-pc is inmiddels 4+ jaar oud. Ooit een prachtige computer, inmiddels trekt hij de nieuwe spellen nog maar net met lage instellingen. Ik heb eindelijk een clean windows 10 installatie gedaan. Ik hoop dat hij nu met wat upgrades nog een tijdje mee gaat. Ik moet toegeven dat ik zelf niet zo goed weet wat ik het beste zou kunnen vervangen (al dan niet tweedehands), en of het dat überhaupt waard is met deze computer. Ik heb overwogen om een nieuwe computer aan te schaffen, maar zou het zonde vinden om dat te doen als een deel van deze componenten nog prima werkt. Daarnaast begrijp ik dat de videokaarten ontzettend duur zijn.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-3570K Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | ASRock Z77 Extreme3 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 770 2GB Gaming | € 0,- | € 0,- |
| 1 | WD Green WD10EZRX | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Sharkoon VS3-S Green Fan | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 29,95 | € 29,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 71,08 | € 71,08 |
| 1 | Samsung 840 Pro 128GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 101,03 | |
Wat is je budget?
Ongeveer 500 euro, als dit haalbaar is. Er is ruimte voor meer, maar liever niet.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen.
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Ik ben vooral op zoek naar advies over mogelijke upgrades. Vinden jullie het het waard om te upgraden?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Voor gaming. Ik zou graag willen dat hij na de upgrade in ieder geval nog twee jaar goed mee gaat.
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
In ieder geval hartelijk dank voor het meedenken!