Toon posts:

[CHEAT] Rollercoaster Tycoon Trainer?

Pagina: 1
Acties:
  • 654 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand een goed trainer voor RCT nederlandse versie? En toevallig ook een scenario editor!! ik kan nergens goed werkende meer vinden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-06 16:09
Dat probleem heb ik ook.. Ik had een hele lekkere edditor. kon je met de F toetsen werken (F5,F6 etc) en zelf instellen welke cheat onder die toets zit. Alleen die kan ik niet meer vinden en me broertje van 12 maar zeiken of ik die voor hem kan downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:) ja ik had eerst ook scenario editors en een trainer maar nu werkt geen enkele trainer meer :'( en iets meer geld en ruimte is wel leuk om gewoon een cool park te bouwen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heb ik een money cheat....krijg ik een of andere share violation fout en kickt ie hem terug naar windows :( iemand een WEL werkende trainer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op maandag 16 juli 2001 22:45 schreef EbAyzo het volgende:
heb ik een money cheat....krijg ik een of andere share violation fout en kickt ie hem terug naar windows :( iemand een WEL werkende trainer?
ga op zoek naar Cheat O Matic

heel simpel en werkt vast ook wel met RCT

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:27
Op maandag 16 juli 2001 22:25 schreef InterCC het volgende:
Dat probleem heb ik ook.. Ik had een hele lekkere edditor. kon je met de F toetsen werken (F5,F6 etc) en zelf instellen welke cheat onder die toets zit. Alleen die kan ik niet meer vinden en me broertje van 12 maar zeiken of ik die voor hem kan downloaden...
Alsjeblieft

Werkt niet met de nederlandse versie, maar op de cd van RCT staat ook de engelse, en zo moeilijk is engels ook weer niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike78
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:14

Mike78

Always

Kijk anders ff op de nederlandse rct sites. zoals:
http://rctnl.cjb.net
http://www.rctbenelux.net

24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook iemand een cheat die werkt voor de laatste versie van de UK versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een RCT UK patch (voor de originele RCT, geen add-on packs zoals Loopy Landscapes enzo) die:

- onder NT
- in combinatie met een trainer

werkt.

De laatste versie heeft een anti-cheat code erin zitten dus met trainers zal het niet gaan. De versie die op de CD staat (de allereerste dus) werkt niet onder NT en ik wil dus niet telkens naar W98 gaan al wil ik gaan cheaten. :(

Ik heb al een hele lange tijd geen RCT gespeeld dus ik weet niet of er in die tijd een patch is uitgebracht door de maker die aan mijn criteria voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 22:56 schreef -=BoKKiE=- het volgende:

[..]

ga op zoek naar Cheat O Matic

heel simpel en werkt vast ook wel met RCT
Niet dus. Als je met Cheat O Matic of welk ander cheat programma dat het geheugen wijzigt de money waarde wijzigt dan wordt ie negatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]Hier[/b] moeten er wel veel zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een oplossing :) koop added atractions!! ik heb nu allemaal trainers die WEL werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:)
Pagina: 1