Heeft iemand een goed trainer voor RCT nederlandse versie? En toevallig ook een scenario editor!! ik kan nergens goed werkende meer vinden
Dat probleem heb ik ook.. Ik had een hele lekkere edditor. kon je met de F toetsen werken (F5,F6 etc) en zelf instellen welke cheat onder die toets zit. Alleen die kan ik niet meer vinden en me broertje van 12 maar zeiken of ik die voor hem kan downloaden...
ga op zoek naar Cheat O MaticOp maandag 16 juli 2001 22:45 schreef EbAyzo het volgende:
heb ik een money cheat....krijg ik een of andere share violation fout en kickt ie hem terug naar windowsiemand een WEL werkende trainer?
heel simpel en werkt vast ook wel met RCT
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
AlsjeblieftOp maandag 16 juli 2001 22:25 schreef InterCC het volgende:
Dat probleem heb ik ook.. Ik had een hele lekkere edditor. kon je met de F toetsen werken (F5,F6 etc) en zelf instellen welke cheat onder die toets zit. Alleen die kan ik niet meer vinden en me broertje van 12 maar zeiken of ik die voor hem kan downloaden...
Werkt niet met de nederlandse versie, maar op de cd van RCT staat ook de engelse, en zo moeilijk is engels ook weer niet...
24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?
Verwijderd
Heeft iemand een RCT UK patch (voor de originele RCT, geen add-on packs zoals Loopy Landscapes enzo) die:
- onder NT
- in combinatie met een trainer
werkt.
De laatste versie heeft een anti-cheat code erin zitten dus met trainers zal het niet gaan. De versie die op de CD staat (de allereerste dus) werkt niet onder NT en ik wil dus niet telkens naar W98 gaan al wil ik gaan cheaten.
Ik heb al een hele lange tijd geen RCT gespeeld dus ik weet niet of er in die tijd een patch is uitgebracht door de maker die aan mijn criteria voldoet.
- onder NT
- in combinatie met een trainer
werkt.
De laatste versie heeft een anti-cheat code erin zitten dus met trainers zal het niet gaan. De versie die op de CD staat (de allereerste dus) werkt niet onder NT en ik wil dus niet telkens naar W98 gaan al wil ik gaan cheaten.
Ik heb al een hele lange tijd geen RCT gespeeld dus ik weet niet of er in die tijd een patch is uitgebracht door de maker die aan mijn criteria voldoet.
Pagina: 1