Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Yv.S
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-09 21:53
Goededag Tweakers,

Ik heb vorige week een Intenso memory 2 move gekocht.
Deze zit aangesloten op me router en in het stopcontact.
Via mijn Philips smarttv kan ik de video bestanden afspelen, maar de ondertiteling zit er niet bij.

Eerst liep ik steeds met een usb van boven naar beneden en met de VLC app op de tv speelde die automatisch de ondertiteling mee af.

Als ik een bestand via VLC afspeel vanaf me netwerk en probeer de ondertiteling te zoeken kan ik niet zoeken op het netwerk om het bestand te vinden.

Ik heb de intenso ook direct op de tv aangesloten maar de tv zit de bestanden alleen over het netwerk.

Kan ik iets in de instellingen aanpassen zodat als ik de intenso direct op de tv aansluit dat ik direct vanaf daar de bestanden kan halen. of moet ik andere dingen aanpassen.

Ik heb gezocht hier in topics maar het werdt me niet duidelijk. hopelijk kan iemand mij hier helpen.

Mvg
Yv.S

Hopelijk plaats ik hem in het juiste deel

Alle reacties

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Dat de ondertitel niet mee komt, wordt volgens mij veroorzaakt doordat je via DLNA probeert te streamen; dan loop je heel vaak tegen dit probleem aan en dat is bij mijn weten niet op te lossen met een instelling.
Dit doen we niet op het forum. Check Het algemeen beleid #groeten nog eens even.

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-11 15:47

reuzekind

Ik geloof in GoT

Is de bestandsnaam van de film en de sub identiek? Indien deze niet identiek zijn wil dit problemen opleveren.

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

• Yv.S
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-09 21:53
Ja de bestandsnamen zijn identiek.
Als ik de map op een usb zet dan werkt het prima.
Maar om het van de netwerkschijf af te halen via het netwerk opent hij de srt bestanden niet.

Maar kan ik iets doen als ik de netwerkschijf via usb aan mijn tv koppel de tv direct via usb de bestanden kan halen?

Het is opgelost.
De standaard meegeleverde kabel heb ik vervangen voor eentje die ik nog had liggen en nu ziet de tv hem wel als ik hem direct via usb aansluit

[ Voor 22% gewijzigd door Yv.S op 05-06-2018 08:00 ]

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Het simpelste is de .SRT te embedden, bijvoorbeeld met mkvmerge.