Vraag

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AKISS
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 04-06-2018
De laatste paar dagen heb ik heel fijn gebruik gemaakt van Tweakers om te checken wat de beste laptop voor mijn budget zou zijn (max €700). Uiteindelijk ben ik op het allerlaatste moment uitgekomen op deze 81BL008NMH (14 inch Lenovo ideapad 520S 14 - i5 (8250U) 8GB-1TB+128GB SSD PCIe, NVIDIA GeForce 940MX 2 GB 2GB DDR3L. Volgens mij een betere dan de winnaar uit de BBG juni 2018 in de categorie basislaptop...

Waarschijnlijk stond 'ie daar niet in, omdat hij hier te boek staat voor €799 via coolblue. Ik heb 'm gisteravond laat besteld via Lenovo.com (en via hun weer via DigitalRiver; hun leverancier, werkzaam vanuit Ierland). Ze hebben daar blijkbaar een 'end of school-sale' die tot en met vandaag (4 juni) loopt. 20% d'r af.

Hier staat 'ie dus voor €799 in de boeken (Coolblue), maar met 20% korting kost hij via Lenovo zelf dus nog maar €703,12, en daar gaat dan volgens mij óók nog gewoon de cashback actie van Microsoft overheen. Dus dan zou daar ook nog €75 van terug komen. Dan zit je op €628,12... Dus, voor de snelle beslisser :-)

Groetjes!

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee