topics sluiten een sport?

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11 19:56
maken jullie er tegenwoordig een sport van wie de meeste topics sluit?

Verwijderd

Wist je dat nog niet dan? Degenene die elke week het meeste slotjes zet krijgt een taart naar keuze van Femme :)

Vakantie -> veel nieuwe users, lezen geen faq ed -> veel overbodige vragen -> veel slotjes...

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Nee dat niet, maar als users dingen posten die of niet kunnen of UTFS/RTFM zijn moeten we wel

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op maandag 16 juli 2001 22:06 schreef Traag het volgende:
Nee dat niet, maar als users dingen posten die of niet kunnen of UTFS/RTFM zijn moeten we wel
Waarbij Traag bedoelt:
Moeten we wel, willen we het enigszins netjes en toonbaar houden.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Op maandag 16 juli 2001 22:07 schreef ACM het volgende:
Waarbij Traag bedoelt:
Moeten we wel, willen we het enigszins netjes en toonbaar houden.
Dat zei ik toch :D :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 22:02 schreef harryslinger het volgende:
Geef maar voorbeelden van onterechte slotjes als je het niet met het beleid eens bent, ik denk dat je er weinig kunt vinden.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Een beetje een loos stukkie kritiek, noem, zoals SK al zegt, enkele (volgens jou) onterechte slotjes en dan kunnen wij zeggen waarom... Meestal staat dat wel onderaan BTW, maar dat terzijde

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Adjes en modjes: Goed werk, ga zo door

(meeeeeeer slotjes)

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20-11 00:24

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Op maandag 16 juli 2001 22:46 schreef Cheatah het volgende:

(meeeeeeer slotjes)
Blaaaaat!!! Mod wannabe...

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik zet alleen slotjes als ze nodig zijn hoor, liever geen slotje dan 10 slotjes. Maar ja. Sommige mensen snappen de regels niet helemaal (of helemaal niet).

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:04

chem

Reist de wereld rond

Op maandag 16 juli 2001 22:04 schreef MREn het volgende:
[..]
Vakantie -> veel nieuwe users, lezen geen faq ed -> veel overbodige vragen -> veel slotjes...
en dat is oh-zo waar!

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• zeef
  • Laatst online: 29-11 01:17
Op maandag 16 juli 2001 22:02 schreef harryslinger het volgende:
Is dat geen demo sport op de volgende Olympisceh Spelen ? Samen met Graficall pricewatch entries aanpakken :P

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 22:49 schreef Pjotrik het volgende:
Blaaaaat!!! Mod wannabe...
Zal ik maar niks zeggen?

...

Toch wel dan:
Ik vind het niveau van sommigen op GoT wat laag, voel jezelf vooral niet aangesproken.

Verwijderd

Het niveau van sommigen is hier inderdaad laag maar van de moderators ook (zo niet lager soms)vind ik.
Maar ja wie ben ik

Verwijderd

Op dinsdag 17 juli 2001 00:19 schreef Roderick het volgende:
Het niveau van sommigen is hier inderdaad laag maar van de moderators ook (zo niet lager soms)vind ik.
Maar ja wie ben ik
en
Haat die nsb'ers hier
iets met elkaar te maken :? :(

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Maar ja wie ben ik
Vertel het eens jongen; wat hebben wij je misdaan?
Hebben wij, de Boze Crewleden Van Een Laag Niveau, je misschien wat waarschuwinkjes gegeven?

Verwijderd

Ja een paar sommige waren verdiend aangezien ik uiteraard de regels niet had gelezen (doen mannen nu eenmaal niet) en een paar sloegen nergens op.
Maar ja wil nog niet zeggen dat ik het met de regels eens ben 'k hou me dr nu wel aan

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

*blaat*
Zou je misschien die ondertitel van je kunnen aanpassen, persoonlijk vindt ik je ondertitel nogal erg grof.
Maar hierover heb ik al eens in stoute users over je gepost, blijkbaar is er geen verandering gebeurt en vraag ik je het hierbij maar: zou je die ondertitel weg willen halen of er iets anders neerzetten maar in elk geval niet zo die kreten uitblaaten die je nu doet :(

39

Verwijderd

Ik heb er al eens een mailtje over gehad of ik het aan wou passen.
Wil ik niet

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

en waarom niet? onderbouw je reden waarom je het niet wil veranderen. :(

39

Verwijderd

Op dinsdag 17 juli 2001 00:39 schreef Roderick het volgende:
Ik heb er al eens een mailtje over gehad of ik het aan wou passen.
Wil ik niet
intresting option dat auto-change >:)

Verwijderd

Omdat ik het niet heb op die nsb'ers hier lijkt me duidelijk.
Alles wat hier gepost word word door dit soort mensen bekeken en als het ze ook maar niet aanstaat word het bij de "stoute usertjes" gepost wat ik sowieso een belachelijke naam vind maar dat terzijde.
Kort gezegd: Mensen zitten er hier gewoon op te azen om anderen te veraden naar wat ik begrijp dat ze zelf moderator kunnen worden nou sorry hoor maar ik ben zelf moderator op een ander forum en schaam soms gewoon als ik hier kijk.

Duidelijk?

Verwijderd

Wat doe je hier dan nog?

IMHO doen die mods hier goed werk. Geef eens een voorbeeld van een onterecht slot dan!?!

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ja. Je mening is duidelijk, alhoewel ik het er niet mee eens ben.
Maar dan sommeer ik je hierbij een laatste maal om je ondertitel te veranderen.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Ik vind het leuk om mensen met problemen te helpen das alles wat ik hier doe.
En nogmaals ik heb je mijn mening uitgelegd na de vraag of ik hem wou onderbouwen.
Mag ik ook vragen waarom ik geen recht heb om mijn mening te uiten?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:18

JvS

Ik heb hem zelf ook

Mag ik vragen wat je hier dan doet? Als je het hier zo erg vind???

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

art 1 grondwet.

iedereen eigen meing zolang die niet beledeigend, discriminerend, etc. etc. is.

en mensen uitmaken voor nsb'er komt voor mij als belediging over...en zo bedoel jij het ook.

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op dinsdag 17 juli 2001 00:46 schreef Roderick het volgende:
Alles wat hier gepost word word door dit soort mensen bekeken en als het ze ook maar niet aanstaat word het bij de "stoute usertjes" gepost wat ik sowieso een belachelijke naam vind maar dat terzijde.
Kort gezegd: Mensen zitten er hier gewoon op te azen om anderen te veraden naar wat ik begrijp dat ze zelf moderator kunnen worden nou sorry hoor maar ik ben zelf moderator op een ander forum en schaam soms gewoon als ik hier kijk.

Duidelijk?
hahaha dus iedereen die iemand anders op zijn foute wijst en dit aangeeft in Stoute users, is gelijk een wanabee mod?
Laat ik 1 ding duidelijk maken, ik wil dan ook nooit en te nimmer een mod of wat dan ook zijn van welk forum dan ook! :(
ik ben zelf moderator op een ander forum en schaam soms gewoon als ik hier kijk.
:D ik lig echt dubbel van jouw gezwam zeg, damn als het je niet bevalt "rot" je toch lekker op.
En dat je moderator op een ander forum bent wil niet zeggen dat je nou "the man" bent hoor.
Probeer het maar eens te evenaren als je het dan zo beter kan, ook al zeg je dat niet indirect :(
En het is misschien uit beleefdheid toch wel aardig en netjes om die ondertitel aan te passen, :(

39

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Vrijheid van meningsuiting wil nog niet zeggen dat jij zomaar mensen mag uitschelden. Ga je em nu veranderen of niet?

Verwijderd

Zie vorige bericht ik heb er lol in om mensen te helpen ik doe het meestal ergens anders maar hier ook wel eens als ik me verveel lijkt me toch niet zo'n probleem?

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op dinsdag 17 juli 2001 00:53 schreef Roderick het volgende:
Zie vorige bericht ik heb er lol in om mensen te helpen ik doe het meestal ergens anders maar hier ook wel eens als ik me verveel lijkt me toch niet zo'n probleem?
probleem? het probleem ben jij zelf op dit moment en daar willen "wij" graag wat aan doen door je vriendelijk te vragen je ondertitel aan te passen.

39

Verwijderd

als je niemand zou beledigen zou dat idd alleen maar fijn zijn :)

...maar dat doe je op deze wijze dus wel :(

Verwijderd

Ok voor de duidelijkheid: sommige dingen zijn terecht daar op het stoute usertjes forum en sommige naar mijn mening niet.
En mals je je aangesproken voelt door mijn profiel is dat niet mijn probleem maar de jouwe is niet discriminerend bedoeld als je een betere maniert van formuleren weet moet je dit even zeggen als hetme bevalt verander ik hem wel maar dit leek me het meest toepasbare.

Ook meteen antwoord op Jotti's vraag

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Het zal me werkelijk een biet wezen waar je het in verandert, als het maar door de beugel kan (dit dus niet)... en ik heb niet zo heel veel geduld meer...

Verwijderd

Zo is ie toch mooi

Verwijderd

'verader' is met dubbel r |:(

en waarom zou iemand een verrader zijn op het moment dat ie een modje ergens op wijst omdat die nou eenmaal ook menselijk zijn en ook niet overal tegelijk kunnen zijn??

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op dinsdag 17 juli 2001 01:02 schreef Roderick het volgende:
Zo is ie toch mooi
hij is prachtig, werkelijk prachtig.
Alleen die extra r zou het hem net doen.
edit]
en als je die verraders niet moet, wat doe je dan hier? ga dan naar anandtech ofzo, of ben je daar al gebanned? :P

39

Verwijderd

Beetje laat he :)

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Nou, geweldig. Dank u hartelijk.

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op dinsdag 17 juli 2001 01:05 schreef Roderick het volgende:
Beetje laat he :)
ach gut, 1 minuutje volgens de posting tijd, tja had iets meer text om te typen. :(

39

Verwijderd

Ik bedoelde het is een beetje laat 1 uur ik moet er s'ochtends altijd vroeg uit.

Rustig maar.

Verwijderd

Op dinsdag 17 juli 2001 00:46 schreef Roderick het volgende:

Duidelijk?
Ok... er zijn hier mensen die zich ergeren aan anderen, en aangezien deze geen eigen rechter willen spelen schakelen ze een mod in. Dit lijkt mij zeer verstandig aangezien gewone gebruikers toch niks kunnen (in de trend van bannen/topic sluiten).

Ik ben één van die vele mensen jah?
En ik zie mezelf niet als verrader, aangezien ik doe wat mij het beste lijkt om dit forum een beetje kwaliteit te laten behouden. Het is dus niet alleen eigenbelang, ik respecteer het werk van anderen, en sommigen hier blijkbaar niet...correct me if i'm wrong...

/me has spoken

Verwijderd

Ieder zijn mening

Verwijderd

Ga slapen, dan doe ik het ook
Kunnen we het ergens over eens zijn

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Dit topic verzandt in oeverloos gezanik, goede argumenten 'tegen' heb ik sowieso nog niet gehoord.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.