Ik kan geen apps downloaden

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik kan sinds kort geen apps meer downloaden, zowel gratis apps als betaalde apps. Mijn telefoon geeft dan aan 'verificatie vereist, log in en ga door om betaalgegevens in te vullen'. Eerst had ik mijn creditcardgegevens opgegeven, maar hij bleef telkens om die verificatie vragen, dus telkens klikte ik op 'gereed' en vervolgens moest ik weer inloggen met mijn apple account en betaalgegevens invullen. Nu dacht ik, dan zal het wel aan mijn creditcard liggen, maar met mijn paypal account en de betaaloptie 'geen' blijft mijn telefoon ook om verificatie vragen en moet ik elke keer weer mijn betaalgegevens invullen. Ik blijf op dat schermpje komen telkens als ik op 'gereed' klik nadat ik de alles heb ingevuld. Hij zegt overigens niet dat de gegevens fout zijn ingevuld, het lijkt wel alsof hij de gegevens verzend als ik op 'gereed' klik, maar dan op een een of andere manier weer teruggaat naar het kleine schermpje waarbij ik m'n apple account moet inloggen, om vervolgens WEER de betaalgegevens in te vullen. Ik heb mijn telefoon al uit en aan gezet, dit hielp niet. Ik heb een iphone 7plus.

Iemand die weet wat ik zou kunnen proberen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:07
In deze draad staan oplossingen... : wel engels

https://discussions.apple.com/thread/2557200

[ Voor 6% gewijzigd door EnderQ op 04-06-2018 03:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Gewoon met Apple bellen, daar hebben ze de helpdesk voor.