ervaring met libertel in Groningen?

Pagina: 1
Acties:

• tiger_2000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09-2022
Hey,

Ik sta op het punt een libertel abo te kopen, maar hoe is het bereik in de stad en de provincie Groningen? Iemand ervaringen?

Tiger

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
In de stad Groningen is het zeker goed. Ook langs de grote wegen (waar ik eens langs ben gekomen met de interliner ;) ) was alles OK.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Stad Groningen en wijde omgeving is prima... Heb nix te klagen hier... :)

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

wij wonen in de provincie en ik werk in de stad, heb zelf libertelabo en het bevalt me prima (100% bereikbaarheid en duidelijk heldere verbindingen)

Verwijderd

bereik van libertel in heel NL is gewoon goed.. ze hebben het beste netwerk :)

Verwijderd

Hmmm... M'n moeder woont in een midden-groot dorp net boven Groningen en het bereik daar ligt op 0,0%. Zelfs "LIBERTEL" verdwijnt daar uit 't display... Helemaal niets dus.

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 23:29 schreef Sebastard het volgende:
Hmmm... M'n moeder woont in een midden-groot dorp net boven Groningen en het bereik daar ligt op 0,0%. Zelfs "LIBERTEL" verdwijnt daar uit 't display... Helemaal niets dus.
ja dan is het 1 van de gebieden in Nederland waar niemand bereik heeft in een bos ofzo :?

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-06 20:00
Op maandag 16 juli 2001 23:30 schreef mafiasven het volgende:

[..]

ja dan is het 1 van de gebieden in Nederland waar niemand bereik heeft in een bos ofzo :?
precies een dorpje waar ik vandaan kom bovenin groningenbij de eemshaven, libertel 0,0 bereik, ben vol, telfort vol, kpn vol en dutchtone vol bereik dus libertel bakt er daar een potje van
Pagina: 1