Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voor onze nieuwe TV zou ik het huidige mediacenter willen vervangen, daar dit een oude laptop is met slechts VGA aansluiting(onze oude TV was maar HDReady). Nieuwe TV is een Samsung QE55Q6F (4K met HDR). Hierop zal voornamelijk Stievie(ipv Telenet Digicorder in België) worden gebruikt en afspelen van media(Kodi) die al op onze QNap NAS staat. Af en toe ook Netflix, maar de app op de smarttv voldoet hier momenteel prima voor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 400 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Logitech K400/TV
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
HDMI 2.0 aansluiting ivm 4K. HDR moet zeker ook werken.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Vraag is of dit systeem inderdaad voldoet voor 4K/HDR(liefst ook Netflix, voor mocht Samsung ineens beslissen om deze tv niet meer te ondersteunen) en of er eventueel goedkopere alternatieven zijn. Volgens mij moet het gewoon lukken aangezien het een 7e gen Intel CPU is? Of niet door de U toevoeging?
Voor onze nieuwe TV zou ik het huidige mediacenter willen vervangen, daar dit een oude laptop is met slechts VGA aansluiting(onze oude TV was maar HDReady). Nieuwe TV is een Samsung QE55Q6F (4K met HDR). Hierop zal voornamelijk Stievie(ipv Telenet Digicorder in België) worden gebruikt en afspelen van media(Kodi) die al op onze QNap NAS staat. Af en toe ook Netflix, maar de app op de smarttv voldoet hier momenteel prima voor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 400 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Logitech K400/TV
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel NUC NUC7i3BNK | € 244,90 | € 244,90 |
| 1 | Kingston KCP424SS8/4 | € 42,42 | € 42,42 |
| 1 | Samsung 860 EVO m.2 250GB | € 74,50 | € 74,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 361,82 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
HDMI 2.0 aansluiting ivm 4K. HDR moet zeker ook werken.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Vraag is of dit systeem inderdaad voldoet voor 4K/HDR(liefst ook Netflix, voor mocht Samsung ineens beslissen om deze tv niet meer te ondersteunen) en of er eventueel goedkopere alternatieven zijn. Volgens mij moet het gewoon lukken aangezien het een 7e gen Intel CPU is? Of niet door de U toevoeging?