Hmzz... kan dit??

Pagina: 1
Acties:

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 21:22
Ik zit met het volgende:

Kun je een ps2 kabel verlengen!?

het is namelijk de bedoeling dat ik beneden 2 pc's ga neerzetten met beneden en boven een TV
Nou kan ik de ene gewoon voor beneden gaan gebruiken via tv-out maar ik wil de ander voor boven gebruiken... Nou wil ik dus gaan proberen (als dat mogelijk is) om de muis en toetsenbordkabel zo te verlengen dat ik boven de ontvangers van de muis en van het toetsenbord in het zicht heb zodat ik vanuit bed kan besturen!!..(als 2e optie dan wel te verstaan... voor beneden gebruik neem ik gewoon normale aanslutingen)

LOL ... ik hoor iedereen al denken wat een luie flikker maar ik heb er andere doeleinden mee........

Dus.... kan het? zelf maken met een Losse ps2-aansluiting of wil ik weer dingen die onmogelijk zijn??

Thnx

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 10:21

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

alles draadloos of heb ik nu weer iets over het hoofd gelezen??

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Je kunt gewoon ps2 verlengkabels kopen, werkt perfect :).

Verwijderd

ps-2 verlengkabels bestaan er....

Verwijderd

zut alors... verkeerde knopje :(

Verwijderd

Volges mij moet dat geen probleem zijn... Zo'n PS/2 aansluiting heeft voor een erg kleine bandbreedte, dus die groffe signalen moeten ook wel tegen wat xtra ruis kunnen.

En, je toetsenbord en muis werken als ze op PS/2 aangesloten zijn standaard op 40Hz, maar opschroefen naar 200hz kan ook zonder problemen. Dus die kabel een tiental meter langer maken bij standaard 40Hz zal vast ook wel kunnen.
Op maandag 16 juli 2001 21:50 schreef Bulldog het volgende:
Je kunt gewoon ps2 verlengkabels kopen, werkt perfect :).
Heb je der wel een stuk of 5 nodig denk ik... dan kun je het nog beter zelf solderen ;)

• ScooBY_DoO
Op maandag 16 juli 2001 21:48 schreef CV_SmileY het volgende:
alles draadloos of heb ik nu weer iets over het hoofd gelezen??
ja alle2 draadloos

Verwijderd

is zelf wel te maken, maar gooi er maar een mengpaneel tussen boor een beetje versterking, als een monitorkabel het na 6 meter al niet meer doet, wat moet een ps2 dan beginnen bij een meter of 10 (op een veeeeeeeeeel lagere spanning, ik heb er een kabeltje van 2 meter tussen zitten en mijn numlock lampje brand al zwakjes, beter is het om een GOED fm systeempje te pakken voor dit soort doeleindes...

• ScooBY_DoO
wroden die kabels dan ook standaard langer geleverd??
gaat mij erom dat ik boven wil zitten met bijv die muis mar dat ie wel receiver kan vinden en dat red ik niet van deze afstand

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 21:55 schreef ScooBY_DoO het volgende:
wroden die kabels dan ook standaard langer geleverd??
gaat mij erom dat ik boven wil zitten met bijv die muis mar dat ie wel receiver kan vinden en dat red ik niet van deze afstand
daarom heb ik het ook over een GOED fm systeem, probeer het anders eens bij een audiozaak, die hebben nog wel eens van die crap, of misschien de conrad wel...

• ScooBY_DoO
k people thnx
Pagina: 1