Toon posts:

Soul DMP-01 koptelefoon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben op zoek naar een goeie koptelefoon voor m'n Soul DMP-01.
Een van de vereisten waar 'ie aan moet voldoen is dat geluid van buitenaf (bijna) niet doordringt. Geluid van een vliegtuigmotor (tijdens de vlucht) terwijl je zit te genieten van je favoriete MP3 is nou niet iets waarop ik zit te wachten.
Het ding moet ook niet heel zwaar zijn en de batterijen van de Soul moeten wel iets langer mee gaan dan 1 uurtje of zo (impedantie van koptelefoon?).

Iemand een tip?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 17:33
Op maandag 16 juli 2001 21:43 schreef TynNL het volgende:
Ben op zoek naar een goeie koptelefoon voor m'n Soul DMP-01.
Een van de vereisten waar 'ie aan moet voldoen is dat geluid van buitenaf (bijna) niet doordringt. Geluid van een vliegtuigmotor (tijdens de vlucht) terwijl je zit te genieten van je favoriete MP3 is nou niet iets waarop ik zit te wachten.
Het ding moet ook niet heel zwaar zijn en de batterijen van de Soul moeten wel iets langer mee gaan dan 1 uurtje of zo (impedantie van koptelefoon?).

Iemand een tip?
sinds kort zijn draaiende voorwerpen (dus CDspelers enz) verboden op een vliegtuig...

Je mag wel je laptop gebruiken, op voorwaarde dat ie GEEN cdrom/dvd heeft....

verder geen idee voor een koptelefoon

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
damn wat moet je dan doen in een vliegtuig asl je niet eens naar je muziek kan luisteren :?

enige optie is dan een mp3 speler maar ja die heb ik niet en om die nou alleen daarvoor te kopen...

Verwijderd

Topicstarter
Nix verboden. Althans niet als je met Delta vliegt.

Verwijderd

misschien kun je nog iets specifieker zijn, in wat voor koptelefoon je zoekt, wat is je budget? wil je oordopjes of wil je met zo'n groot ding op je hoofd rondlopen.

ik heb zelf dus ook de soul dmp-01 en de bijgeleverde oordopjes zijn idd brak. ik heb de senheisser mx500 oordopjes erbij gekocht (39,95 bij de dixons). voor dat budget zit er een prima geluid in en een erg goede bass. maar goed ik weet dus niet in welke prijsklasse jij zit te denken.

Verwijderd

pioneer se-205, je hoort gegarandeerd niks meer om je heen. Hij is wel wat oud, misschien kan je hem nog 2dehands vinden.

Verwijderd

Topicstarter
Prijslimiet ~ fl. 150,-

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-07 20:36

smallboy

N/A

Als je op de soul een "grotere" koptelefoon zet is het geluid minder hard dan met gewone oordopjes bij dezelfde volumeinstellingen !!!

Ik heb een sony mdr-v250 en ben er erg tevreden over maar je hoort nog wel geluid van buitenaf. Kost rond de 100 piek geloof ik.

Verwijderd

Topicstarter
volledig gesloten koptelefoons hebben vaak ook een te hoge impedantie?
Pagina: 1