Toon posts:

Hardware malfunction bij installeren W2K

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik probeer W2K naast mijn stabiel draaiende w98 te zetten. Echter bij het zoeken na devices krijg ik halverwege een vaag blauw scherm met bovenstaande mededeling en of ik contact opnemen wil met mijn hardware verkoper. Ik heb 2 verschillende versieŽs van W2K geprobeerd, althans vanaf 2 verschillende cdŽs en een keer vanaf HD geprobeerd te installeren, echter telkens hetzelfde resultaat.

Mijn pc:
MSI K7T turbo
TB 1000
Asus v7100
Spectek 256 mb sdram
Maxtor 20 gig hd
Liteon cd writer en Liteon dvd/cdrom

nogmaals onder w98 draait alles goed (geen uitroeptekens)

iemand misschien die hier een oplossing voor heeft?

grt,

B.

Verwijderd

wat dacht je van het servicepack te installeren voor win2k op micro$ofts homepage

Verwijderd

Topicstarter
zou ik graag willen doen echter, ik krijg W2K dus niet geinstalleerd; tijdens setup krijg ik dus de melding "hardware malfunction, contact your vendor" en dat is het.

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heb je je onboard sound in het bios uitgezet? Dat gaf bij mij problemen (ik heb hetzelfde mobo) en ik geloof dat ik ook dezelfde foutmelding kreeg. Nadat ik het had uitgeschakeld waren de problemen weg en als je eenmaal in windows zit kun je je sound weer aanzetten.

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 21:48 schreef Batser het volgende:
zou ik graag willen doen echter, ik krijg W2K dus niet geinstalleerd; tijdens setup krijg ik dus de melding "hardware malfunction, contact your vendor" en dat is het.
en dan kom ik maar weer bij die kloterige acpi functie... voor een hoop problemen, mensen zet die functie uit, vreet recources & nog eens een zooi io's

Verwijderd

Topicstarter
ga het meteen proberen!

:)

Verwijderd

Topicstarter
onboard sound off werkt.

hartelijk dank.
Pagina: 1