Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BigBucks
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 03-06-2018
Dag allemaal,
Vanmorgen een update gehad voor mijn Samsung S8+. Draait nu op Android 8.0.0. Sinds de update krijg ik ongeveer elke minuut een melding, erg irritant.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Android 8.0.0
Samsung Experience-versie 9.0

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Dacht eerst dat het kwam door de app BT Notification die ik na de update gedownload heb, maar ook na het verwijderen van die app gaat de melding vrolijk door. Om gek van te worden.

Iemand een tip waar ik de oplossing kan vinden?

BigBucks wijzigde deze reactie 03-06-2018 12:53 (3%)

Beste antwoord (via BigBucks op 03-06-2018 15:57)

• hcQd
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 20:11
Android heeft een meldingenlogboek, al zit het wat verborgen. Zorg ervoor dat de ontwikkelaarsmodus aan staat, zet de snelkoppeling (of widget) voor de instellingen op je scherm en nu zou er een menu moeten verschijnen waar je kunt kiezen welke instellingen je precies wilt hebben, kies voor meldingenlogboek en open deze vervolgens, dan kun je zien welke app verantwoordelijk is.

(Mocht dat niet werken omdat Ssmsung dit uit heeft geschakeld, er zijn diverse apps die hier toegang toe verlenen.)

hcQd wijzigde deze reactie 03-06-2018 14:00 (13%)

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 18:33
Wat voor melding?

I'm finally comfortable with who I am, but that doesn't mean that I'm perfect.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BigBucks
Het standaard meldingsgeluid voor bijvoorbeeld what'sapp. Heb het nu op de Facebook Pop gezet want dat is maar een kort geluidje en zo kan ik checken of het ophoudt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 18:33
Er is dan geen melding op het scherm (of rondje bij een app icoon)?

I'm finally comfortable with who I am, but that doesn't mean that I'm perfect.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• hcQd
Android heeft een meldingenlogboek, al zit het wat verborgen. Zorg ervoor dat de ontwikkelaarsmodus aan staat, zet de snelkoppeling (of widget) voor de instellingen op je scherm en nu zou er een menu moeten verschijnen waar je kunt kiezen welke instellingen je precies wilt hebben, kies voor meldingenlogboek en open deze vervolgens, dan kun je zien welke app verantwoordelijk is.

(Mocht dat niet werken omdat Ssmsung dit uit heeft geschakeld, er zijn diverse apps die hier toegang toe verlenen.)

hcQd wijzigde deze reactie 03-06-2018 14:00 (13%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BigBucks
Geen melding op het scherm helaas. Ik ga eens duiken in de ontwikkelaar modus, dank voor het meedenken en de tips!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BigBucks
Kan niet vinden hoe ik een snelkoppeling voor in stellingen moet maken. Ontwikkelaarmodus staat aan. Tips?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hcQd
Mogelijk heeft Samsung dit eruit gesloopt. Er zijn verscheidene apps, zoals deze waarmee je eens kunt kijken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BigBucks
Dank voor de antwoorden, het probleem heeft zich opgelost, meldingen zijn gestopt. Geen idee wat het geweest is.
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True