Drone meenemen naar Amerika

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bubskebobbie
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 27-08-2020
Zijn er toevallig mensen die ervaring hebben met een drone meenemen naar Amerika? Ik ga over een paar weken op vakantie naar Amerika en ik zou graag mijn Dji Phantom 3 Advanced willen meenemen. Maar heb geen idee of het in 2018 nog mogelijk is om zomaar een drone mee te nemen. Ik ga mijn drone via het Faa registreren. Maar is dat voldoende voor de Nederlandse douane? en de airlines?

Is er nog iets wat ik ben vergeten? En zijn er mensen die ervaring hebben in 2018? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Wat heb je zelf gevonden waar je vragen over hebt ?

oa; https://www.dronewatch.nl...t-nemen-in-het-vliegtuig/

https://www.rtlnieuws.nl/...4b72ee22256,.rtlnieuws.nl

[ Voor 83% gewijzigd door Hackus op 03-06-2018 12:44 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pazzi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:20

Pazzi

Koffiemokken en bierglazen

Wat ik me afvraag: waar wil je hem gaan gebruiken?

Ik ben net terug van een vakantie in de USA en in zowel Yellowstone als de Grand Canyon is het gebruik van drones uitdrukkelijk verboden. Dat zal in andere nationale parken vast niet anders zijn, net als in de grote steden.

"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjvdzwet
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
In alle National Parks is drone gebruik verboden. Behalve als je vooraf een licentie aanvraagt (en betaald).
Dus het is voor een vakantie filmpje dus eigenlijk niet mogelijk. In de parken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bubskebobbie
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 27-08-2020
ik ben niet voorplan om te gaan vliegen in nationale parken maar meer op gebieden waar het mag en het niet tot last is voor mensen. Maar ik vroeg me af is een faa registratie genoeg? en dan met het registratie nummer op de drone zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Airline vanaf schiphol kan niet in de handbagage trolley kijken dus die weten niet dat jij een drone mee heb in je trolley.

Security boeit het niet. Punt. Zij staan voor het voorkomen van terrorisme en al het andere is niet hun probleem ( tuurlijk 1 kilo coke of tassen vol geld/vals geld maar dat is vragen om aandacht, en dan krijg je die aandacht ook.

Douane doet meer binnenkomst dan vertrek. En ook zij worden niet warm of koud van een drone.

Bij dit alles. Zorg gewoon dat je de regels opvolgd. Niet 22 accu's mee. Zorg dat er zo min mogelijk risico is op foute.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2018 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 00:13

Amphiebietje

In de blubber

De accu zou weleens een probleem kunnen worden, aangezien lithium accu's met grotere capaciteit niet per vliegtuig mogen worden verscheept - daar kan je luchtvaartmaatschappij of de douane je meer over vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:57
Even je airline checken voor hoe je het moet vervoeren.

Verder zoals gezegd goed checken of en waar je mag vliegen. Als je buiten een national park wel mag vliegen: top, gebieden er omheen zijn ook prachtig.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot 100 wh geen probleem KLM. Max 2 stuks(dacht ik)
100 tot 160 wh moet je toestemming vragen.

Dit is even los van de electronica regels die voor de usa gelden.
Te lang weg van ams om daar nog een advies over te geven
Pagina: 1