Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Samsung Smart TV UE32ES6710, gekocht in 2013 op Amazon, schakelt zichzelf sinds enige tijd uit en dan weer aan. Zeer irritant bij het TV kijken :( Het gebeurt een paar keer om de 5 minuten en dan weer een uur niet.

Van alles al geprobeerd als factory reset, loskoppelen internet, batterijen afstandbediening vervangen en updaten SmartHub maar het probleem blijft.

Heeft iemand enig idee wat de oorzaak is en hoe het te verhelpen is? Op zich prima om een nieuwe TV te kopen, maar wil wel graag weten of het echt nodig is

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

Sommige TV's hebben een geluid zodra deze uit gaan, heeft jouw TV dat ook? Als je het geluid niet hoort bij het uitvallen (maar wel bij het handmatig uitschakelen), dan kan het zijn dat er een probleem is met de stroomaansluiting in de TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkiFan
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:10
Ik sluit niet uit dat het in de TV zit, maar wat gebeurt er als je het oogje van IR ontvanger op de TV even afplakt met een zwart stukje tape?

Jurist in zijn vrije tijd, IT'er van beroep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit er iets aan de hdmi?

ik had ooit een phillips die via hdmi acr een commando kreeg van een ac ryan om uit te gaan.
na bv 15 min geen gebruik ging de media speler uit, en ook de tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaboem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-08 11:39
Bij een Samsung TV zou ik de voeding direct als schuldige aanwijzen. Waarschijnlijk defecte condensatoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 14:42
Staat er niets te dicht bij de aanrakinggevoelige bedieningsknoppen aan de achterkant?
Pagina: 1