Bijna 7 uur offline met kabel zeelandnet

Pagina: 1
Acties:

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Zit er nog iets in van een schadevergoeding ofzo bij het offline zijn van je internetprovider, bij UPC is hier een regeling voor, weten jullie iets van hoe dat bij zeelandnet gaat? want bijna 7 uur is wel heel erg extreem :(
datum: maandag 16 juli 2001 14:43
duur: onbekend

Door nog onbekende reden is de gehele ATM backbone uitgevallen. Hierdoor
werkt door de gehele provincie Zeeland, Internet via de Kabel niet meer.

Onze engineers zijn druk bezig dit zo spoedig mogelijk te herstellen.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

ZeelandNet bv
Afdeling Customer Service
datum: maandag 16 juli 2001 18:37
duur: onbekend

Op dit moment is Delta Nuts nog steeds bezig met het oplossen van de ATM
problemen op het kabelnetwerk. De regio's Terneuzen en Vlissingen kunnen
nog steeds geen gebruik maken van het internet.

Delta Nuts heeft Siemens ingeschakeld om het probleem zo spoedig mogelijk
te traceren en op te lossen.

Zodra de storing is opgelost wordt hier direct een melding van gemaakt.
datum: maandag 16 juli 2001 21:30
duur:

DELTA Nutsbedrijven heeft in samenwerking met Siemens de problemen op de
ATM backbone handmatig weten op te lossen.
Door het opnieuw invoeren van de routes over de backbone, zijn de
verbindingen vanuit de regio's Terneuzen en Vlissingen richting Kamperland
weer hersteld.

Met vriendelijke groet,

ZeelandNet bv
Afdeling Customer Service.
En nu zijn dus alleen de headends Vlissingen en Terneuzen online, kan je nagaan wat betreft Zierikzee, Middelburg & Goes.

20*350ZO45°

• Allardie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-03 08:58

Allardie

AT..

ik vind het ook niet kunnen (header terneuzen)
gister lag alles ook al plat omdat er een routertje van kpn uit gevlogen was, ook een paar uur geen internet op je zondagavond.....
ze hebben toch wel een soort van backup-netwerk??
Anders zijn het maar een stel prutsers hoor :(
Snap trouwens niet waarom ik nu wel al kan internetten en geen mail kan versturen. Ook msn en icq doen het nog niet.......

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-08 15:57

Gerco

Professional Newbie

Chello geeft alleen refunds als je meer dan 24 uur offline bent geweest. Ik denk niet dat zeelandnet anders is, jammer voor je.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Verwijderd

Ik begon al bijna afkick-verschijnselen te krijgen, gelukkig doet ie het hier weer.

Er zou inderdaad een schadevergoeding moeten komen, we betalen voor 24 uur per dag internet en het zou dus niet mogen gebeuren dat de hele boel plat ligt.

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Kijk, die paar keer dat hij eruit floept is niet zo erg (wel vervelend) maar nu heb ik gewoon 7 uur moeten wachten voordat ik eindelijk weer eens verder kon met waar ik mee bezig was.

20*350ZO45°

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08 20:32

JeroenT

hoi!

LOOL 7 uurtjes maar? hehehe hier heb ik @home.. is normaal wel super ,maar ik lag er wel 5 dagen uit.. ik ga niet liggen zeiken om refunds vette crap.. laat ze die centen maar in betere infrastructuren steken..
16kb/s is gewoon RUK!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:56

Wokschotel

Op 6 wielen

Tssk. Miepen over 7 uur. Hier 5 dagen geen @Home, morgen de facturatieafdeling maar eens bellen. Maar ach, het zij ze een keer vergeven. Ik ben in een goed humeur :)

Verwijderd

Ik vind het godver gewoon ruk tegenwoordig,Zeelandnet.
Ik zit in Oostburg...
Tering hoeveel signaalonderbrekingen je hier maar wel niet hebt.
(en dat komt dan niet in die storingsmeldingen he,want ze weten er zelf niet eens vanaf!!!)
Het is pas echt kut als je net lekker aan het fraggen bent.
Ik heb dan ook gepleit dat alle 'slachtoffers' korting krijgen op hun abo,totdat het is opgelost.
Ben benieuwd wat ze gaan zeggen 8-)

Verwijderd

shit happens richard :) maarja t lijkt wel of t sinds t nieuwe IDC steeds vaker gebeurd... had jij toch ook nog dingetjes aangesloten??? *D
maar een schadevergoeding zal er niet inzitten.... helaas.... zou wel mooi zijn

greetz

kevin
Intern Systeembeheer
ZeelandNet B.V.

haha 8-)

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Jezus, het kan iedere bij iedere provider wel eens gebeuren dat er een storing is, maar dat je bij 7 uur al een schadevergoeding verwacht??? Heb je soms een zakelijke SLA met die gasten ofzo :)

Iedere gebruiker die het internet voor bijv. zakelijke doeleinden nodig heeft zorgt zelf altijd voor een backup. Zo heeft vrijwel elk bedrijf met een huurlijn naar internet altijd een backup met 2 keer 64 kbit/s ISDN om toch het broodnodige te kunnen doen, zoals het versturen van zakelijke mail.

Zowel mijn vrouw als ik zijn zakelijke gebruikers en mailen erg veel, alsmede maken we veel gebruik van andere voorzieningen op het internet. Ik gebruik Kabelfoon, en daar zit standaard ook een dial-up account bij als back-up. Ligt de kabel plat, dan kan ik inbellen (en hoef ik dus mijn smtp server niet om te zetten). Ligt de backbone van Kabelfoon plat, dan kan ik inbellen bij 12move, en bij Zonnet.

Als je GEGARANDEERD 24 uur per dag op het internet moet zijn, dan dien je uit te kijken naar een huurlijn.

Je betaald ook wegenbelasting, en nog valt er wel eens een vrachtwagen om waardoor de weg compleet geblokkeerd is. En ook zo'n blokkade kan wel 10 uur duren, en moet je dus ook meer benzine verstoken door om te rijden. En ook hier geldt dus... wil je garanties, dan moet je een helicopter kopen :) en nog eentje voor het geval ie kapot gaat :)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Allardie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-03 08:58

Allardie

AT..

ik snap alleen niet waarom die boel zo vaak plat moet liggen?? Hun hele backbone lag eruit. Nu hadden wij thuis voor we zeelandnet hadden isdn via planet internet, maar dat heeft in 3 jaar tijd nooit plat gelegen. Ra ra hoe kan dat dan???

Hebben die hun zaakjes beter in orde.... :7 ?
Pagina: 1