Na 4 jaar heeft mijn Nexus 5 het begeven (valt zeer regelmatig uit).
Was erg blij met de nexus 5: kale android, prima updates, prima formaat (5"), niet te veel poespas, aardig wat updates gehad. Levensduur valt me wat tegen, maar vrees dat dit tegenwoordig vrij normaal is bij dit soort producten.
Ik zoek dus eigenlijk iets vergelijkbaars (hoewel het fijn zou zijn als de camera wat beter is)
Budget: max. 350 euro.
Formaat: niet groter dan 5-5,5"
Mijn twijfel is momenteel tussen Motorola g5plus en Samsung a5.
Met name beperkte updates voor Samsung a5 weerhouden mij van knoop doorhakken voor dat toestel.
Is er nog een ander toestel dat ik wellicht over het hoofd zie?
En zijn die software updates (of gebrek daaraan) iets dat het gebruik komende jaren in de weg gaat zitten?
Ben complete leek, dus alle tips zijn welkom
Was erg blij met de nexus 5: kale android, prima updates, prima formaat (5"), niet te veel poespas, aardig wat updates gehad. Levensduur valt me wat tegen, maar vrees dat dit tegenwoordig vrij normaal is bij dit soort producten.
Ik zoek dus eigenlijk iets vergelijkbaars (hoewel het fijn zou zijn als de camera wat beter is)
Budget: max. 350 euro.
Formaat: niet groter dan 5-5,5"
Mijn twijfel is momenteel tussen Motorola g5plus en Samsung a5.
Met name beperkte updates voor Samsung a5 weerhouden mij van knoop doorhakken voor dat toestel.
Is er nog een ander toestel dat ik wellicht over het hoofd zie?
En zijn die software updates (of gebrek daaraan) iets dat het gebruik komende jaren in de weg gaat zitten?
Ben complete leek, dus alle tips zijn welkom