Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom elke keer tegen dezelfde error als ik mijn Instagram account wil koppelen aan Tinder (haha), deze error is namelijk dat de pagina niet geopend kan worden omdat ik coockies heb uitgeschakeld of op privé modus aan het surfen ben, wat dus beide niet klopt, coockies staan niet geblokkeerd in de instellingen en ik ben ook niet in privé modus (want mijn browser is niet donkerder als normaal)

Kan iemand me hier mee helpen?

Mijn versie van iOS 11.2.6

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2018 10:37 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Verwijderd begin eerst eens met een software update, of heb je een bepaalde reden om dat niet te doen ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Hackus ben niet zo een voorstander van die updates eerlijk gezegd, ben vorige keer veel kwijt geraakt :(
Maar dat is wel de enige manier denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zover ik weet zijn er geen fixes doorgevoerd voor dergelijke problemen in de laatste updates dus ik verwacht niet dat het met een update opgelost is.

Veel browsers binnen apps gebruiken dezelfde instellingen als safari. Ik zou daarom binnen Instellingen > Safari even kijken of zaken als “blokkeer cookies” uit staan.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Donstil hm ja wou dat het daar mee opgelost was maar zoals ik dus al zei bij instellingen staat alles oké..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Yucko

One clown to rule them all !

geen adblocker draaien die cookies blokkeert?

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Verwijderd Probeer eens met 4G uit en WiFi aan, en kijk even bij je Privacy instellingen en evt Beperkingen.
(kale WiFi, zonder VPN of dergelijks) ik heb verder geen ervaring met deze accounts te koppelen

edit: of via een pc proberen

[ Voor 6% gewijzigd door Hackus op 03-06-2018 19:03 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4G uit en WiFi aan gaat niets uithalen dat doet het OS zelf al.

*snip* troll

[ Voor 40% gewijzigd door Daedalus op 04-06-2018 23:14 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Pagina: 1