Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waldo84
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 15-06-2018
Mijn vraag
Ik heb een iphone 5 , waarvan de accu vanzelf leegdruipt zonder dat ik de telefoon gebruik,ook als de telefoon uit staat. er zijn nu 3 nieuwe accus ingekomen kort na elkaar en elke keer het zelfde probleem. |:( |:(

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Uit als in volledig uit? Of als in scherm uit? En over wat voor tijdsbestek hebben we het hier? Een paar dagen of weken/maanden?

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waldo84
jah als in volledig uit , de telefoon is binnen een dag leeg. uit en ook als hij aan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Nu online

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Lijkt me dat er dan iets intern sluiting maakt, waardoor de accu leeggetrokken wordt. Zeker als dit al de 3e accu is.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waldo84
Jah dat moet dan haast wel, is zoiets te repareren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Nu online

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Geen idee of het te repareren is, nogal lastig beoordelen zonder glazen bol ;)

Denk eerder dat je je moet afvragen of je nog een smak geld tegen een toestel van 3+ jaar oud wil gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zijn er drie originele accu’s in gegaan? Of drie imitatie accu’s? Dat maakt nog al een verschil namelijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y451N
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:16
Misschien staat de background app refresh aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waldo84
2 orginele , en de 3e een imitatie. nee alle achtergrond apps zijn uit , internet ook + vliegtuigstand :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
waldo84 schreef op zondag 3 juni 2018 @ 11:58:
2 orginele , en de 3e een imitatie.
Bij Apple/APR laten vervangen en het probleem blijft? Dan zou ik daar even ter raden gaan.

Mocht je zelf een originele hebben geplaatst of deze ergens anders hebben laten plaatsen dan heb ik slecht nieuws. Dan is hij ook imitatie namelijk. Originele Accu’s worden niet door derde verkocht.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@waldo84 Ligt hoogstwaarschijnlijk aan de Chip die het opladen regelt. Kan oa komen door fake laadkabel, val, vocht, smerige cq beschadigde laadingang /Lightning connector.(combinatie van)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Pagina: 1