Beko de8433pa0 warmtepompdroger 199,-

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chamek
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14-12-2020
Hallo allemaal,

Vraagje ik heb een aanbieding gespot bij Mediamarkt in Duitsland 199 euro voor een warmtepomp droger. Gooi er nog 35 euro bij voor 5 jaar garantie.

Maar is dit wel voordelig als je in Nederland woont? Qua garantie e.d.

https://www.mediamarkt.de...ko-de8433pa0-2208048.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-10 17:42
Dank je wel! Heb er een besteld, van de week ophalen bij de MM. Geen idee qua garantie maar zo’n aanbieding krijg je niet snel meer denk ik.

Ter vervanging van onze oude afvoerdroger, dus qua energieverbruik gaan we er op vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VERNederlander
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:57
Mijn eerste gedachte, dat is een koopje. Even met de pricewatch vergeleken en daar kost de goedkoopste A++ al 439 euro. Als je het qua bezorging of ophalen kunt halen, is het wat mij betreft een no-brainer, zo goedkoop krijg je er niet weer één en zou ik het risico op garantie gerust lopen.

Ik weet niet of deze ook op de afvoer kan worden aangesloten of dat je het altijd met een afvoerlade moet doen. Voor mij was i.v.m. ruimte afvoer enige optie, want ik kan de lade in het washok niet openen, dus wellicht ook voor jou een punt van aandacht.

[ Voor 18% gewijzigd door VERNederlander op 03-06-2018 22:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chamek
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14-12-2020
Ik was dit topic helemaal vergeten ben blij dat ik jullie van een koopje heb kunnen voorzien ;)