Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Sinds 2 dagen blijft de tv in standby staan het rode lampje brand . is dit simpel op te lossen zodat de tv weer aan gaat.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Nog niets gevonden , we diverse zaken geprobeerd , stekker eruit = geen reactie , batterijen afstandsbediening nieuw.

Alle reacties

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb zelf maar even de handleiding gelezen voor je. Ik kan er niks in vinden over het uitschakelen van de indicator. Behalve als je zelf de stroom eraf haalt. Weet je zeker dat je de tijd voor de afgelopen twee dagen niet gewoon de stroom via de aan-uitknop aan de zijkant uitschakelde?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Moreno83
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 27-03-2024
Knippert het lampje ook? Bijv 2x lang en dan 5x kort.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-11 22:20
Het gaat hier om een tv van 8-9 jaar oud, dus houd er rekening mee dat 'ie de geest gegeven kan hebben.

Tenzij je 'm open wilt maken, denk ik niet dat je 'm zomaar weer aan gaat krijgen, als stroom een tijdje eraf halen niks heeft uitgehaald.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
De stroom zit er wel op , want het rode lampje brand wel , als ik de schakelaar aan de zijkant uitschakel gaat het lampje uit , inschakelen geeft weer een rood brandend lampje , verder kom ik niet.

Verwijderd

Topicstarter
Nee het lampje knippert niet , stroom eraf = rode lampje ( indicator ) uit , stroom erop = lampje brand rood.
Verder kom ik niet , de tv is niet uit deze stand te halen .

• Moreno83
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 27-03-2024
Tja is of mainboard of de voeding. Je hebt 5v standby op de voeding anders kreeg je geen standby led. Tis de vraag of het mainboard het signaal aan de voeding door geeft dat hij aan moet of dat de voeding er niks mee doet.......

http://www.servisplusonli...an/lc_32_40_46_le600e.pdf

Wellicht kun je hier iets mee. En anders opzoek naar een voeding/mainboard via bijv tvonderdelen.nl of ebay.
Pagina: 1