Prijswijziging van Tele2 thuis internet stijging van 160%

Pagina: 1
Acties:
  • 2.446 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chamek
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14-12-2020
Jaja je leest het goed een stijging van 160%

Ooit een abonnement afgesloten van 10 euro gezien ik toch niet meer dan 14mb kan halen . Naja voor de prijs is de snelheid acceptabel. Maar gister kreeg ik een email van de beste mensen met daarin "een kleine verhoging" van 10 euro naar 26 euro. Even met de mensen gebelt maar ze kunnen niks doen take it or leave it.

Wat te doen wat te doen ? Is toch geen kattenpis 16 euro bovenop de huidige prijs ...

Iemand advies voor een alternatief of hoe ik ze toch kan aanzetten om de prijs niet aan te passen?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

10 euro was ook wel erg goedkoop. :P Je kunt nog terug naar 25 euro? Zie: https://www.tele2.nl/shop/thuis/internet-abonnement/ Wellicht kun je nog een korting krijgen, maar verwacht het niet.

[ Voor 20% gewijzigd door Krisp op 03-06-2018 07:35 ]

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Chamek schreef op zondag 3 juni 2018 @ 01:09:
Jaja je leest het goed een stijging van 160%

Ooit een abonnement afgesloten van 10 euro
...
Ooit?
Wanneer was dat? 1 jaar geleden, 5 jaar geleden? 10 jaar geleden? ;)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chamek
Ooit is dus in januari 2016 ;) goed onderhandelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

@Chamek Je geeft aan slechts een zeer lage snelheid te halen (DSL?) op jouw adres via Tele2.
Al eens gecheckt of de postcode check van KPN/Xs4all wellicht hogere snelheden biedt? Soms kun je via een andere ISP b.v. een bonding/vectoring DSL dienst afnemen. En dan zou je snelheid omhoog kunnen.

Uiteraard is dat niet goedkoper dan die 10 euro/mnd, maar 'verzacht' dan enigszins de pijn. Meer data voor een beetje meer geld. ;)

Je weet maar nooit...

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:10
Misschien is 4G een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Chamek oa hier al gekeken aan de hand van je postcode ?
https://www.internetvergelijken.com
https://www.internetvergelijken.nl/

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chamek
Bedankt voor alle adviezen. Ik ga morgen met de mensen bellen en kijken wat we kunnen afspreken. Wettelikl gezien staat zij in hun recht hoe krom dan ook. Ik heb nu de keus om het stop te zetten maar daar los ik niks mee op. Ik moet kennelijk toch mee in de prijsstijging.

Het wordt een potje onderhandelen. Ik zet mijn doel op 15 euro. Anders ga ik voor een echte provider. Ze kunnen hier maximaal 12 MB leveren . Voor die prijs was het acceptable. Maar nu zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exponential
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 08-10 13:37
Chamek schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 23:13:
Bedankt voor alle adviezen. Ik ga morgen met de mensen bellen en kijken wat we kunnen afspreken. Wettelikl gezien staat zij in hun recht hoe krom dan ook. Ik heb nu de keus om het stop te zetten maar daar los ik niks mee op. Ik moet kennelijk toch mee in de prijsstijging.

Het wordt een potje onderhandelen. Ik zet mijn doel op 15 euro. Anders ga ik voor een echte provider. Ze kunnen hier maximaal 12 MB leveren . Voor die prijs was het acceptable. Maar nu zeker niet.
Hoe is het afgelopen? Krijg hier net een mail met een prijsstijging van 33 naar 40 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acale
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-10 20:02
@Chamek
12MB? Bedoel je 12Mb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Wat denk je zelf als hij het over 'maar 14mb' heeft. Of als Tele2 max 100Mb aanbiedt. Beetje geneuzel.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chamek
12Mb ;) al met al na wat heen en weer gebeld begrepen de mensen het dat het een fors verschil is maar konden niks doen. Verschillende aanbiedingen gehad variërend van 20 tot 27 euro maar de snelheid word er niet beter op.

Ben maar overgestapt naar T-Mobile die werken via vdsl en beloven 20mb te leveren op mijn adres. Een kleine steniging ook in de prijs ga ik naar 27 euro.

Volgend jaar eens kijken wat kunnen regelen en zie dit jaar als een kennismaking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 10:30
Wat geeft https://netco-fpi-info.fourstack.nl aan als je daar je postcode en huisnr invult?

Overigens zou Tele2 je ook prima op VDSL kunnen zetten, als ze dat willen doen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narvie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 07-10 07:57
exponential schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 17:58:
[...]

Hoe is het afgelopen? Krijg hier net een mail met een prijsstijging van 33 naar 40 euro.
Bij mij gaat het van 31 naar 41, toch een stijging van 32%. Ik heb een jaar geleden telefonisch korting gekregen, wellicht kan ik dat nu weer regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:15
krakendmodem schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 23:42:
Wat geeft https://netco-fpi-info.fourstack.nl aan als je daar je postcode en huisnr invult?

Overigens zou Tele2 je ook prima op VDSL kunnen zetten, als ze dat willen doen natuurlijk.
De resultaten hieruit zijn leidend, T-Mobile houdt je een leuke worst voor.

[ Voor 5% gewijzigd door Wietsee. op 29-06-2018 07:59 ]

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev-anche
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-10 17:10
Het meest irritante vind ik wel dat als ik het op wil zeggen, ze met een fout komen die aan de klant gewijdt wordt.

Kijk en huiver,

https://belmeterug.tele2.nl/php/process.php

;w

En het telefoonnummer was dus wel ingevoerd cq bekend }:O

Waarschijnlijk, bellen ze vanmorgen naar een nummer dat niet ingevoerd is. :+

[ Voor 28% gewijzigd door Rev-anche op 10-08-2018 00:54 ]

‘Eén dode is een tragedie, een miljoen doden een statistiek.’

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:51

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Rev-anche schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 00:45:
Het meest irritante vind ik wel dat als ik het op wil zeggen, ze met een fout komen die aan de klant gewijdt wordt.
Bedankt voor de informatie, maar echt heel relevant voor dit topic is het niet. Daarnaast is het topic ook alweer 3 maanden oud en is het probleem van de TS opgelost. Het kicken van een topic is dan ook niet gewenst.

[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 10-08-2018 09:42 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.