Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Bitgrail (exchange) had ik mijn LTC niet af kunnen halen.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• CryptoNLzeehos
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 27-09-2018
Mijn vraag

In het kort is mijn vraag; Wat voor actie ik moet ondernemen om mijn geld (LTC) terug te krijgen?

Zijn er nog meer mensen die zich in het zelfde situatie bevinden, zo ja wat hebben jullie al gedaan?

Op de website van Bitgrail staat;

''BitGrail and this situation will persist until a decision is made by the courts, about the precautionary suspension request made by the Bonelli law office on behalf of a client. The decision is scheduled for May 16 2018.

Even though we don't agree with this decision, we are obliged to respect the law and to suspend any BitGrail business immediately.''

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Ik heb geprobeerd mijn LTC eraf te halen nog voordat alles over Nano incident plaats vond. Ik stond nog in de wachtrij voor hun KYC systeem maar dat duurde te lang. Nu kan ik niks van mijn wallet af halen, toen ik mijn wallet nog kon zien heb ik screenshots genomen van hoeveel ik heb en van mijn transactie geschiedenis.

Alle reacties

• rogier2012
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 19-12-2018
Ik ben bang dat tweakers niet echt de juiste adviesgroep hiervoor is - dit lijkt me gewoon een kwestie van rechtzaak afwachten en kijken wat er gebeurd.

En een leerpuntje: laat je geld niet op exchanges maar zet t liever op je ledger nano ofzo

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True