Twee boxen voor 1 uitgang

Pagina: 1
Acties:

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:04
Welke boxen kan ik het beste nemen voor een speaker uitgang die versterkt is door de geluidskaart.
Dus geen subwoofer, maar dus gewoon twee boxen die samen op één speaker out uitgang kunnen. Ze moeten wel aardig goed zijn. De niet versterkte uitgang heb ik nodig voor m'n gamevoice, dus vandaar.

Alvast bedankt.

p.s. ik heb al gekeken op pricewatch maar kon niks vinden.

Powered by KPN

Verwijderd

gewoon splittertje en twee speaker sets :?

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Als ik me niet vergis kun je een multimediaspeakersetje (galgje? >:)) op ieder van de 2 (versterkt en niet-versterkt dus) uitgangen van je geluidskaart hangen... werkt altijd toch?

Mother, will they like this song?

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

op mijn AWE 64 had ik ook een Speaker out en een Line out. De speaker out was iets harder als de line out, en ging soms vervormen als ik die had aangesloten op een versterker. Voor mijn pc speaker set maakte het niks uit waar ik ze op aansloot.

De boxen die je zoekt, bedoel je een pc speakerset of bedoel je zulke boxen die je aan je stereo hebt aangesloten. Die voor een stereo kun je namelijk niet zo op de geluidskaart aansluiten, dan moet je het geluid via een versterker laten lopen (en dat geluid moet dan weer op de Line Out, dus dan schiet het nog niet echt op |:( )

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.