Mijn vraag
A.s. *datum* organiseer ik een *evenement* in *een plaats*. Dit is een race met *een boel* deelnemers die een rondje *van een afstand* met *een huisdier* rennen en *een aantal* hindernissen nemen.
Hiervoor ben ik een startlijst aan het maken met excel en dat lukt.
Nu wil ik via een app op een tweede beeldscherm de huidige tijd aangeven (zodat de starter weet hoe laat het is, en dat de mensen die finishen ook weten hoe laat het is). Onder de aangegeven tijd wil ik de eerst volgende 4 deelnemers hebben staan. Nu kan ik dit natuurlijk handmatig iedere keer bijwerken, maar dat kost tijd die ik niet wil besteden.
Is er een script waarbij ik zoiets kan maken?
N.B. we hebben geen internet aanwezig op het veld
Alvast bedankt
p.s. moderaters, als dit ergens anders hoort dan mag het verplaatst worden.
A.s. *datum* organiseer ik een *evenement* in *een plaats*. Dit is een race met *een boel* deelnemers die een rondje *van een afstand* met *een huisdier* rennen en *een aantal* hindernissen nemen.
Hiervoor ben ik een startlijst aan het maken met excel en dat lukt.
Nu wil ik via een app op een tweede beeldscherm de huidige tijd aangeven (zodat de starter weet hoe laat het is, en dat de mensen die finishen ook weten hoe laat het is). Onder de aangegeven tijd wil ik de eerst volgende 4 deelnemers hebben staan. Nu kan ik dit natuurlijk handmatig iedere keer bijwerken, maar dat kost tijd die ik niet wil besteden.
Is er een script waarbij ik zoiets kan maken?
N.B. we hebben geen internet aanwezig op het veld
Alvast bedankt
p.s. moderaters, als dit ergens anders hoort dan mag het verplaatst worden.
[ Voor 9% gewijzigd door RobIII op 02-06-2018 13:43 ]