Moest gisteren een printer en toebehoren hebben, toen mijn ogen viel op een Samsung c49hg90. Ontzettend breed en groot scherm, eentje dat nu 2x de omvang van mijn scherm heeft (25 inch / LG 25UB55).

Los van het feit dat het ontzettend relaxed en groot is allemaal, is het prettig werken op schermen van zo'n formaat?
Ik kan me voorstellen dat de rest van m'n systeem zoals grafische kaart ook richting de 1080Ti of Vega moet gaan (nu een RX580) om het op zo'n resolutie allemaal bij te kunnen houden in games.
Wat betreft de werkruimte denk ik dat ik met zo'n scherm een flinke stap vooruit ga, kom nu al ruimte tekort met 2560x1080. Doe veel op gebied van grafisch / multimedia / web en extra ruimte is nooit weg.
De prijs vind ik nog wel meevallen.

Los van het feit dat het ontzettend relaxed en groot is allemaal, is het prettig werken op schermen van zo'n formaat?
Wat betreft de werkruimte denk ik dat ik met zo'n scherm een flinke stap vooruit ga, kom nu al ruimte tekort met 2560x1080. Doe veel op gebied van grafisch / multimedia / web en extra ruimte is nooit weg.
De prijs vind ik nog wel meevallen.